Separate names with a comma.
Tyvärr alla, jag hade fel. Var inte klar i mitt ärende.... När jag sa upp så blev jag lovad utav flera att jag skulle få pengarna tillbaka för de...
Ja dem har aldrig svarat på mina Mail heller. Har bara fått autosvar att de har mycket att göra. Jag skrev ett rätt så frustrerade meddelande på...
Såååå. Efter 4,5 månad var min skuld äntligen borta och struken från sevenday idag. Ska bli skönt att lämna denna hemska upplevelsen bakom sig.
Så, då fick jag ett mail från samsung idag. Min skuld var nu fryst, och returpaket var "på väg". Sen så tar de var ett x antal veckor för dem att...
Jag hade tänkt att uppgradera först till fold2. Ringde till dem om det efter 12 månader. Fick till svar flertal gånger att jag skulle invänta ett...
För mig har de gått så långt att jag aldrig kommer välja en Samsung mobil igen. Jag har alltid föredragit dem, så de blir tråkigt att behöva lämna...
Japp, då ringde vi idag igen... De jobbar på min uppsägning.... Ja men de har jobbat med den sen 10 oktober??? Fick inget svar om varför det tar...
Du måste tyvärr ringa manuellt till deras kundservice.
Det funkar inte alls vill jag påstå. 2 månader senare, och flera samtal till deras ”kundservice” så står jag fortfarande på ruta noll.
Idag blir det 2 månader sen jag sa upp mitt. 5 supportsamtal senare så är jag fortfarande på ruta 1. Kan snart deras vänt musik utantill..........
Grattis!!! :D Hur lång tid tog det från första samtalet tills idag?
Hahhaa samsung skämtar aldrig o_O Själv fick jag ett automatiskt svar igår, från ett mail jag skrev i Augusti. Om att de var stort tryck på deras...
Så då har jag tipsat Plusredaktionen om detta. Skickade in alla handlingar jag hade, även en länk till denna tråden. Gör ni det också. Ju fler,...
Så då har jag ringt dem en andra gång. De hade inte fått någon uppsägnings förfrågan alls sa dem... Men då kontrade jag med mitt inspelade samtal...
3 veckor sedan jag sa upp mitt. Inte ett ljud ifrån dem, ska ta och ringa idag igen och undra vad fan det är som händer.
Så nu har jag sagt upp mitt, får se vart som händer. Hon påpekade iallafall att brightstar hade problem med att skicka returemballage. Svarade...
Tack! :) Ja, de har nog allvarliga problem. Att de inte får upp ögonen själva... Fick ett svar på dem via fb messenger att efter 12 månader ska...
Efter flera mail om hur man går till väga för att ta ut en ny efter ett år, utan svar. Så har jag tröttnat på dem. Kommer säga upp skiten, tar väl...
Har haft min mobil i ett år nu, så är sugen på en nya. Fold 2, ser att den är tillgänglig för upgrade+ men bara för nya kunder. Någon som har bytt...
Efter att ha läst era erfarenheter om att säga upp/alt beställa en ny. Så vet ej om jag vågar ge mig på det, orkar inte med massa skit som det ni...
Återställning löste alla problem. Stort tack för hjälpen! :D
Är säkert något sådant ja. Får ta och göra det imorgon :-)
Laggar som fasiken när jag bläddrar genom apparna. Händer det för någon annan. Blir galen o_O
Var i kontakt med Telia igår. Beställde min den 24/2. Den låg på deras lager och väntades på att bli packad. Så hon såg inga problem med att jag...
Har precis installerat det, verkar flyta på bra. google voice funkar dock inte för mig. Gör inte så mkt för använder det aldrig, att söka m.m....
Har uppdaterat den nu. Om det är intressant för någon versionen vi får är: AP:I9300XXDLJ2 CP:I9300XXDLID CSC:I9300NEEDLI2 Uppdateringen verkar...
Testade precis att leta efter uppdateringen genom mobilen. Har en olåst S3a. Fick ett svar som jag aldrig har fått innan. "Åtkomst till...
Ni som kör den polska romen, funkar google voice för er? Det går ju att söka och så, men den pratar inte tillbaka. När man frågar efter vädret och...
Min 80åriga farmor med en antik mobil fick detta meddelandet igår med, undrar vart dem får reda på alla mobilnummer.
Hmmm, kommer upp att jag inte ha ngn update tillgänglig, verkar som dem har problem med den :) Blir att flasha in den istället