Separate names with a comma.
vad kör ni för skärmskydd till era lurar... om ni nu kör några alls. -Jag körde utan på min galaxy s men nu är äldsta sonen så ofta och kladdar...
köp en stavningskontroller?
apple syncar inte hela systemet heller.. återigen så eftersträvad säkert ett backuptool där du backar just appar + data + system + sms + bilder...
faktiskt tom där ;)
tror han eftersträvar ett enhetligt backuptool och inte nånting som sparar saker lite här och var....
kan tänka mig att det möjligtvis kommer inom rimlig tid efter att google drive offentliggjorts... man kan alltid hoppas. Sen finns det ju oxå...
abstinens över nåt du inte ägt är ju faktiskt en ren omöjlighet ;)
helt sant såklart. skulle den dock vara ens i närheten av likt det åp bilden borde samsungs "design-avdelning" skjutas på plats.
true dat och ett rent helvete att hålla balansen ;)
haha neh jag tänkte nästan det... det var lite föööör vågat ;)
asså vågar man köpa en sån här och tro att man inte kommer bli förknippad med gubbjävel resten av sitt liv?...
4.8 tum låter lite halvfarligt för denna typen av lur... galaxy har ju blivit ett jäkla starkt varumärke och att gå upp till 4.8" på den och sen...
det kan det säkert göra om du skulle ha en jädra otur.. dock är det väldigt enkelt att låsa den igen så den är helt original så att säga.
[IMG] nova launcher prime minimalistic text switchpro widget inte direkt nöjd men det funkar väl antar jag ;)
jag hade inte kört nova överhuvudtaget jag fick min nexus igår ;) jag köpte den direkt ist klart värt pengarna. EDIT: asså fan va grym nova...
swiftp eller airdroid
jag tror inte jag hänger med riktigt här nu.. appen man köper... är eller är den inte samma sak som att installera i /system/app/ ? dvs får man...
Nu när man ligger inne med lite mindre utrymme på luren mot tidigare så blir det för mig ett problem med vart jag ska lagra musik, video och...
vilket är lättaste sättet att roota nu då? jag fick luren nu för typ... 5 min sen :D har uppdaterat den och vill nu köra el root.. EDIT: testar...
nej det värsta är när bittorrent-pack inte kan reglerna för hur en release skall se ut...
kanske marknadens i särklass långsammaste synktjänst :(
och här kommer mitt bidrag. [IMG]
resultatet kan inte bli så mycket eg.. det enda du gör är ju att ta bort filen som systemet sedan skapar igen vid omboot. det händer inte ett skit...
Jag brukade säga samma sak till jag läste om det och omvärderade upplevelsen :) du förlora inget på att testa dock ladda fullt sen wipe stat bara....
det enda jag har emot windows phone i nuläget är att det är så inåt helvete fult, faktiskt rent utav straffbart fult designat DOCK sjukt...
fan vad jag älskar sån där skön svensk-engelsk dialekt... det blir lixom aldrig bra :( nu vet man hur man själv låter varje dag åp jobbet.. fyfan
nej det är en bevisad placebo-effekt. Det är något man började dilla om efter att man flashat och man då skulle ha fått batteriet okalibrerat......
hehe ja det är ingen dealbreaker direkt dock bara onödigt ;)
the lulz's on you! ;)
swap slutade man använda helt efter att man hade 4gb eller mer i ram ;)
du krymper en partition i windows tex.. så den blir ledig och typ "oallokerad" sen inne i mint elelr vad du nu väljer så väljer du partionen att...
Du bör fixa det i windows först om du känner dig mera van vid det. Så slipper du klanta till dig senare ;)
sen när zippas videos? jag hänger med om du har filer i .rar-format som du tankat men zippat låter ju onekligen mysko :D sen har föregående talare...
tyvärr känner jag likadant då dom gjort precis samma sak så otroligt många gånger förut :( Nu skulle jag ju inte köpa denna luren utan en nexus...
Sant jag får 3900 på min gamla sgs :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Jag skulle säga att det blir segare i precis alla fall. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
tanka hem unetbootin till windows.. tanka hem den dist du vill ha installerad. peta i ett usbminne i datorn och välj sedan den isofil du tankat...
vilken dist som helst av dom stora är enkla... fedora, suse, debian, ubuntu, mint, tom arch finns färdiga grafiska installs på nu som är...
låter som klassisk telia-skitsnack.. ungefär som när dom sålde galaxy nexus 2 månader innan alla andra... och alla som beställde fick vänta hur...