Separate names with a comma.
windows är ju bloatware från a till ö från början så nej apple är nog lite bättre i det avseendet... lite..
jag tror inte det finns en marknad för det direkt... köper du en laptop utan os är det ju oftast för du vill peta in linux tex och det är ju...
ja eg har dom ju det.. du kan inte köpa en macbook eller macbook air utan os.. du får os x med vid köpet och du kan inte köpa utan. inte såvitt...
jag labbade lite med för ett tag sedan ocgh en ipad är ljusår smidigare i UI't än vad denna är. Det är sån klasskillnad så det finns inte. djupt...
skiva kan fås men dom tar en summa för det... hp brukar kunan fixa det.. Vill du ha os på en skiva så får du köpa det privat annars... att du...
tveksamt om det ens går idag och går det blir det dyrare... en stor anledning till billiga budgetlaptops idag är att just windows ligger med. Av...
tele2 är minst lika jobbiga dom indeed..det finns väl inga riktigt bra operatörer iof men tre är... under all jävla kritik kassa..
Jag skulle tippa på nån gång i sommar men man vet aldrig såklart. Dom kan ju annonsera den nu och sen dyker den upp i sommar.. Q3 gissar jag på...
Skivbolaget.... Haha Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Tre är ungefär lika härliga som bolag som ss var under andra världskriget. Jag hatar det skivbolaget. Aldrig mer! Sent from my GT-I9000 using...
Ja du kan häva avtalet. 2 veckor ångerrätt om jag minns rätt. Jag tycker spontant inte att det lät som en bra deal Sent from my GT-I9000 using...
har du bindningstid? det lär ju knappast vara några problem att byta abbonemang under bindningstiden såvida det nya abbonemanget inte är billigare...
nu kör ju alla som har en mac en vanlig pc numera. mac har ju sen ganska många år kört på intel cpu's resten är ju basic stuff med så... vanlig...
ja ok men vad är frågan lixom? du menar att du har ett abbonemang idag... och så ser du en mobil du vill ha och du tar den med bindningstid och...
antar att galaxy note väger in bra här med den är ju dock av lite större modell ;)
jag är oxå helt oblivious här... vad pratar du om människa? :D
jvz är versionsnumret på romen typ... det är eg bara ett löpnummer
2.3.6 jvz är den senaste verkar det som ja
nej det kan du inte du kör ju miui nu. du måste börja om från bäörjan så att säga.. original-rommen använder ett annat filsystem med så du kommer...
tydligne är det bytt till SamMobile.com | Everything for your Samsung Mobile | SamMobile
senaste original är väl 2.3.5 eller 2.3.4 den hittar du på News - www.SamFirmware.com
grattis duger alldeles utmärkt ;) tackar så hjärtligt!
indeed! man har ju KNAPPT varit nervös heller. Förberett mig på att bli ensamstående pappa till våra två barn här nu men tur man slipper den biten...
yngsta grabben som skriker som en jävla idiot rent ut sagt och äldsta grabben som berättar att älgarna minsann kommer och stångar mig om han inte...
Då ligger felet där :) spela överlag suger mycket kräm men inte så mycket. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Under all kritik?? 2,5 dagar med full synk på min sgs är bra tycker jag. Samma på sgs2 2-2, 5 Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
iphone springer i cirklar runt android när det gäller spel änsålänge så är det bara.. det handlar nog inte så mycekt om att man inte kan göra...
ser klockrent ut! bort med allt lull-lull... spelvärde har inte funnit sen c64 knappt
jag hade samma fel i cm7 en gång.. jag rensade data och startade igen så funkade det...
vilka minnen det här väcker! ser riktigt nice ut. bra jobbat grabbar! ;)
[KERNEL][CM7/MIUI][27/12/11] Glitch V14 Pre 3 - Live OC - OC/UV - Voodoo - DIDLE - xda-developers den inenhåller diverse tweaks som alla andra...
jag fick en bra försenad julklapp iaf och det är att min sambo inte är döende i bröstcancer. Det räckte bra för mig.
Så jävla mycket word up på detta så det finns inte! Min favorit är att det är öppet oxå men ingen vet vad det betyder utan kör det bara som pitch...
Nu svarade jag nog fel person här haha :) Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Nexus impade inte så mycket tyckte jag. Ingen sd samt lite knackig kamera. För mig med ungar är det rätt viktigt då jag inte alltid kan bära...
ääääääääh lär ju funka ;) jag var 2 mm från att köpa en samsung note idag... så jävla skön telefon.. problemet är ju att jag aldrig skulle kunan...
ok dags att lämna GB nu då.... då klarar jag mig nog med min SGS fram tills SGS 3 ;)
skulle tippa på att det är en fördel att köra lippos cleaningscript innan så bör det funka... detta innebär att om man inte diggar builden så är...
vilken cm 9 är det? på sgs eller på din sgs2? ;)
hur är speeden i luren jämfört med galaxy s 2? verkar som en del pratar om att den är segare med 3rd party launchers... jag är allergisk mot...