Separate names with a comma.
Det är ju i mina hemtrakter ju!
Vad tycker du om den annars? Tycker fingeravtryckslösaren är en katastrof jämfört med de Huawei jag haft. Kameran tycker jag inte håller riktigt...
Det är bra, hjulen måste rulla...
Köpt en du med?;)
[ATTACH] [ATTACH] Börjar med första då...
Har nu känt lite på min S10 E, första intryck är bra, bra byggkvalite, smidigt format, lätt! Men den blev allt bra varm under installationen,...
Härlig dag, och solen skiner! [ATTACH]
Har också sett Sagan om Ringen filmerna men GOT har jag inte orkat bry mig om, barnen har sett en del. Men jag kommer aldrig att orka se det...
Det är nära nu, min dyker upp redan idag enl. Postnord appen!
Det är kontstigt att det nästa alltid ska klia i den... Är väl bara att gilla läget och inse att man är en sån som behöver byta telefon minst...
Någon som kör S10e Exynos? Vad är era erfarenheter? Nöjda med vad telefonen presterar och batteritid? Beställde en från Comviq i fredags och...
I simkorts platsen.
Jag tog svart, kör ändå alltid med ett Sandstone skal på mina telefoner, skönt grepp på dem. Tack för att du ledde mig i rätt riktning! ;)
Telefonen beställd nu i alla fall, synd med bindningstiden men det står jag ut med. Frågan är hur länge man kommer behålla den bara...
Är egentligen sugen på Snapdragon versionen men den blir ett par tusen dyrare, det är det inte värt.
Det förväntade svaret i detta forum...;)
Hade bestämt mig för att inte byta telefon på ett tag, men Galaxy S10e till det det här priset känns väldigt lockande... Samsung Galaxy S10e - Köp...
Borde jag kunnat kolla själv, tack!
Tack!
Kan den synka mot någon annan tjänst än Huawei hälsa? RunKeeper, Google Fitness, Strava?
Bara säkerhetspatch, 1 mars.
Huawei verkar ökat takten med uppdateringar efter Pie, det uppskattas!
P20pro [ATTACH]
Grillpremiär! [ATTACH]
Pentax HD DA 18-50, en väldigt kompakt o lätt zoom, som förvandlar min systemkamera från släpbar till bärbar, demo-ex fyndat från eBay! [ATTACH]
Fina bilder! Direkt ur kameran eller redigerade? Får nog leka lite med min V10 innan jag säljer den känner jag...
Får aviseringar på min Garmin också så erbjuder inget mervärde förutom utseende.
Det är det jag tänker, klockan är jag ändå inte intresserad av då jag kör Garmin, har så många års tränings-historik i deras app. För den...
Härligt! Jag är sugen men väntar nog ett par månader på bättre erbjudanden vis av erfarenhet...
Ser fram emot omdöme när du hunnit testa den! Ska du ha den själv?
Google Pay funkar om du har en bank det fungerar med.
Är lite trött, skulle vilja ha egenskaperna från Pro i vanliga P30. Vill inte ha edge-skärm och det mindre formatet tilltalar mig mer. Men sämre...
Samma på Comviq: Köp Huawei P30 & P30 Pro med billigt mobilabonnemang!
Det går att stänga av i inställningar för de appar man vill ska vara vakna, krävs dock lite pill på ett par ställen i inställningar.
P20 är defentivt ingen dålig telefon, för det priset utklassar den allt. Men om man är van vid stock Android så är det en övergång till Emui. Har...
Det är något jag inte ens har tänkt på, kolla under inställningar i telefonappen om det finns något där.
Sök i Teman bara. Fast du ser inget av mitt Tema jag använder på mina bilder från inställningar?
Carribean bech. Har mörkare färger påslaget under batteri inställningar också. P20pro är det jag har.
Gå in på appar, särskild åtkomst och sedan batteri optimering och slå på inte tillåtet. [ATTACH] [ATTACH]
Man vänjer sig vid Emui... Kört det i 3 år sedan P9, Mate 8, P10, Mate 10 Pro och nu P20pro, har haft andra telefoner vid sidan om, Moto G4, Moto...