Separate names with a comma.
Är i Göteborg på kurs. Passade på att skaffa lite gubb-cred. Sidenote: Någon som har några tips till en pip-novis? [emoji23][ATTACH]
Du kan ha rätt i det.. Pennan är en fröjd att använda dock, bara något så simpelt som att scrolla känns rappare. Skönt flow i den överlag såhär...
Störande att ha vant sig vid gestnavigering på Poco:n och sedan inte ha detpå Note:n.. Har försökt komma ur appar med ett vänstersvep lite för...
Fy. Fan.
Titthålsdisplay låter ganska klatchigt.. Fast jag har haft en lång dag på jobbet så det kanske är övertröttheten som talar.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=ISJtvWhkMFQ&t=535s Jävlar i min lilla låda. Finns få band som är så tighta live som Gojira är....
Titthålsdisplay..? Jag har ingen aning ärligt talat.. Har inte reflekterat över det men om det nu ska bli nästa stora "grej" borde det väl ha ett...
Nej, det ska du inte [emoji23]
Yesbox :) Vill vänta in skalet bara innan jag börjar använda den.
Köpte en Note 9 av @Puttesson. Hela affären gick hur smidigt som helst, telefonen skickades vid utlovad tid och kom fram välbehållen....
Eh, vet inte ja. Har vant in mig på Android igen nu när jag kört Poco:n.. Men vi får se :)
Yessir, fick en bra deal på en så jag slog till.. Får se vad det blir av hela denna cirkus :P
Funderade på ett skin själv.. Fick bli ett matchande skal istället.. Skärmskydd vettefan alltså.
När du får ett erbjudande du inte kan motstå... [emoji41] Två år efter min uteblivna Note 7 ska jag äntligen ge note-serien en chans. [ATTACH]
#TheHypeIsReal
Okidoki. Tack för hjälpen. [emoji3]
Beställningen gick igenom iallafall. Nu ska man bara vänta på att mailboxde tagit emot paketet och pingar mig om att pröjsa frakt t Sverige... Eller?
Men du har inte handlat därifrån eller? Får väl göra på samma sätt och se vad som händer :)
Såddär?[ATTACH]
Detta var förvirrande. Ska det stå Mailbox.de GmbH i rutan för för/efternamn..? Jag är trög. Bare with me.
Njae. Kanske får be en tysk om hjälp istället
Finns det en tråd som behandlar hur man går tillväga för att beställa varor från Amazon som inte skickas till Sverige den traditionella vägen...
Det säger han också.... *Foliehatt på*
Du och min farsa tydligen.
Minns det jag också. Måste medge att det är ganska skönt att inte ha ett [emoji23]
@jajo Du kör inget skärmskydd på din note va?
Lite släpptes främst för de marknader där mobildata eller annan internettillgång kan vara lite halvkass. Det är en resursnålare variant bara. De...
Tveksamt. Mixing kan ta *väldigt lång tid*.. Det är Tool vi pratar om. Hösten 2019 tidigast tror jag ärligt talat.
Hahaha! Den var det inte igår man hörde.
Eko... Eko.... Eko...
Köpes enligt rubrik, ingen annan färg är av intresse. Gott skick (ju nyare desto bättre egentligen). Kvitto är ett plus. Olåst. Skriv i...
6250? [emoji56]
Du har inget "köp nu" pris i åtanke?
@galaxy81 5900 +frakt :)
Samma här. Skyller på att det är fredag.
När ni säger att ni "äter Kiwi med skal" Hoppas jag ni menar att ni delar en kiwi på mitten och gröper ut fruktköttet med en sked allt eftersom......
Jag skippar. [emoji6]
@jajo I am disappointed, but not surprised. [emoji8]
Jag räknar inte med annat jag heller egentligen, men man kan ju hoppas. *puppydog eyes*