Separate names with a comma.
Det ska fixa focus punkterna enligt XDA.
Sålde en Mate 10 Pro till @Hoffa78, smidigt affär och trevlig!
Tyvärr inte.
Apple TV går väl att röststyra från fjärrkontrollen annars. Inte för att jag använder det själv, föredrar att knappa...
Elgiganten, vad ska man säga...:mad:
Tyvärr är de inte kompatibla överhuvudtaget, du får köpa en Chromecast istället då funkar det.
Den släpptes aldrig, inte i Europa åtminstånde. Det är inte en förutsättning för 9.0. Jag har fått 9.0 på min Mate 10 Pro från 8.0.
Lär vara betydligt bättre kamera på den trots mindre antal pixlar, återkoppla gärna vad du tycker!
Alltid trevligt med lite godis till helgen! ;)[ATTACH]
Och jag 1!
Det finns tydligen ett problem med Nova (om det var det du körde) och PIE som kommer fixas i en kommande uppdatering av Nova läst jag i någon...
Fick en enkät igår efter att det varit tyst ett bra tag från Google... [ATTACH]
Har en Forerunner 235.
Antalet pixlar i kameran har mycket lite att göra med bildkvaliten, det är kvaliten på sensorn, optiken och mjukvaran som avgör. De flesta...
Puh, glad att jag fått den redan, hade inte stått ut med att vänta så länge...
Inte provat tillräckligt för att kunna uttala mig om det men har läst på XDA att autofokus fungerar bättre.
Måste säga att jag än så länge är väldigt nöjd med Pie till P20 Pro, har kört det sedan igår förmiddags. Batteritiden känns bättre, stabilare...
Bluetooth är stabilare, det märkte jag redan när jag körde betan på min förra Mate 10 Pro, kopplingen till min Garmin klocka är klippstabil med...
Min är också köpt i november på Black Friday.
Ja.
Svensk köpt, operatör är Comviq men det har ingen betydelse då Huawei rullar ut på IMEI-nr. Jag var inne och sökte manuellt och då dök den upp.
Jag fick på min P20 Pro i går morse den 2/1.
Har haft en Mate 10 pro i nästan ett år och varit väldigt nöjd med den. Säkerhetsuppdateringar brukar komma varannan månad. Kameran är väldigt bra...
Gillar det inte, har kört Iphone på jobbet sedan 2009 och tycker det funkar mycket bättre med swiftkey på Android.
Du hittar hur mycket som helst om du googlar. Här är en video:[MEDIA] View: https://m.youtube.com/watch?v=Fc1tAsH-aSU
Jag kan bara prata gott om Garmin, har en Forerunner 235 själv, laddar en eller 2ggr/vecka beroende på hur mycket aktiviteter jag har. Smart...
Det kommer inte gå att skapa ett meddelandefält över hela notchen då det inte är skärm där utan kamera och högtalare m.m
Pro som jag skrev i ett inlägg ovan.
Då rullar man Pie då, känns bra så här långt! [ATTACH]
Jag håller på att ladda hem PIE via OTA nu, glad att jag inte försökte med Firware Finder i helgen som jag tänkte. Tror inte det är långt borta nu...
Nu var det dags för mig! :) P20 Pro! [ATTACH]
Har alltid kört Nova tidigare i alla är men tycker standard launchern funkar bra så senaste året har jag bara använt den.
Nu har jag inte fått Pie till min P20 Pro men väl till min Mate 10 Pro som jag körde betan på och har inte upplevt några av de problem du har på...
Tror inte det är en strategi längre att betatestare får senare men det var så när jag hade P9, däremot på P10 fick jag först och även på Mate 10...
Nu sänkt pris till 2.500kr och budgivning förlängd till fredag den 4/1 kl. 1600.
Gott nytt år alla! :)
Största fördelen är väl att den har vidvinkel och macroläge annars skiljer det inte mycket.
Det finns en bra jämförelse i den här testen: The Mate 20 & Mate 20 Pro Review: Kirin 980 Powering Two Contrasting Devices
Swedbank och Sparbankerna har nyligen fått stöd för både Garmin Pay o Fitbit Pay. Fast det är ju klockor som främst är inriktade på...
Tycker det känns så där att ladda ned programvara från ryska sidor bara.