Separate names with a comma.
Kakan? [emoji57]
XS Max? [emoji23]
Yes. Swisha 100 spänn tack @220volt!
Jag vill minnas att du är i större behov av en uppgradering än mig dock? Vore lite kul att prova dom igen, se om jag saknar Andriod eller om det...
*sneglar på OnePlus 6T*... Hmmm....
Hojta om du mot all förmodan skulle ändra dig ang. försäljning :)
Ooof, bra deal.. Inte alls avis [emoji57]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1303]
Jag överväger det bara för enkelhetens skull. Måste bara vela fram och tillbaka 48 gånger innan jag bestämmer mig, vad tänker du på?
Vilken butik är detta?
Rek. Ligger på 100 euro. Men vi får se. [emoji846]
Men man är inte ursäktad från Moms om man handlar därifrån, korrekt?
Priset är inte bekräftat.
Skulle förstås kunna köpa hos T.ex NetOnet och skippa importen helt.. Men man sparar ju några kronor om man beställer från Fjärran Öst. Trist att...
Där sa du något [emoji846] @flipp kör du fortfarande denna sajt när du handlar Xiaomi grejer?
Precis. Sen vet jag inte riktigt vem som äger rättigheterna till serien nu heller.
Blir nog svårt med tanke på Soundtrack.. Men ja, hade vart fräckt
De har inte gått ut med hela listan än, men ett axplock var väl typ Tekken 3, Final Fantasy VII, Ridge Racer och Wild Arms.
Nu har Sony också hoppat på tåget. PlayStation Classic (Mini) kommer i Dec. 30 spel inkluderade. Fränt @220volt :D
Instämmer med @keyser. YouTube Music är dessutom rätt skönt att ha som ett litet avbräck från de mixar Spotify erbjuder [emoji846]
Det börjar dra riktigt illa i köp-tarmen just nu.. [emoji15] Är det EGlobal som gäller eller finns det fler köpställen med schysta priser?
Ja det kan väl också göra om man vill gå runt och förpesta tillvaron för sina medmänniskor förstås ;P
Ipren, nässpray och en kopp te, sen går du och lägger dig :P
Undrar samma sak, den verkar vara otillgänglig just nu, eller så var det en väldigt begränsad upplaga för en/flera specifika marknader :/
Ah. Ja då kan det kvitta, det har jag råd med [emoji23]
I see. Borde nog göra detsamma men jag har ingen backup mobil [emoji28]
Byter du för prisets skull eller?
Men god morgon. [emoji14]
Har försökt googla lite sporadiskt men någon här inne kanske har bättre koll, finns versionen med kevlar på baksidan fortfarande att få tag i till...
Behemoth är ett väldigt bra andra alternativ dock [emoji1]
Eller At The Gates...
Det gjorde inte jag heller, har du döpt filen rätt? Provat att ladda ner den igen
Sov på saken och försök igen imorgon, brukade funka för mig när jag höll på med den där skiten :P
Yes, yes we did.
Käft. [emoji867]
Ahahahahaha!!!! [emoji23] SLAYER!
Ads are weird.. [IMG]
Åkerfeldt [emoji173]️
I was right. Minns inte vem det var som hade invändningar där och då, men det är väl oväsentligt [emoji28]