Separate names with a comma.
Haha! Smidigt! Skämt åsido. Planen denna gång är att hålla mig till en telefon i minst 12 månader, helst 18.
Hmh. Jag får la köpa en och testa då ;)
Nej, det har jag inte. Har inte ens haft en X i handen ännu. Men eftersom min finmotorik är helt kaiko så är jag inte särskillt förtjust i att...
Touché. Right. Skit också.
Vaddå? Om Apple ska fortsätta på Iphone X-spåret framöver (d.v.s) gester och dylikt så är jag inte intresserad..
Huh, där ser man [emoji14] En Pixel kunde ju va kul förstås...
Detta med min iphones påstådda batterihälsa retar mig fortfarande.. Ska man behöva köpa nytt om ett halvår tro? :P
*high five*
Idag vankas det utbildning under arbetstid.. Får se om den är något att ha, om inget annat så är det skönt med ett litet avbrott från de vanliga...
Går trögt idag. 6 veckor kvar till semester. Urk.
Alla måste börja nånstans din hurtbulle [emoji14]
Klarade halvmilen på under en timme iallafall. [emoji846]
R.I.P. John “TotalBiscuit” Bain. Kan de inte utrota cancer snart...
Welcome to the club sonny ;)
[emoji23] Du är ett geni! Om hon inte fattar vinken, lämna capslock på.
Jobbar på't :) #NotReally
Ellerhur? Ta bort mejlen bara väl..? Det ska då gnällas om allt :P
Näe, försökte spela Infinite Warfare senast när det gäller CoD, orkade inte ens ta mig igenom storyn :/
Hmf, hade inte särskilt roligt med Battlefield One, tvivlar på att jag skulle gilla detta heller. Men det känns som att det var VÄLDIGT länge sen...
You read my mind [emoji23]
Ellerhur! Men han verkade nästan kusligt lugn ändå måste jag säga o.O
Absolut, skrämde skiten ur mig när det sa pang, trodde faktiskt inte det skulle hända, eller visas [emoji23]
Såg den igår, hade faktiskt noll koll på hela händelsen innan, väldigt märkligt.
T_T
Ingen av er äldre gamla rävar som råkar sitta inne på en drös tomma CD-fodral? Den senaste tiden har varenda skiva jag fått hem levererats med...
What to do before you sell or give away your iPhone, iPad, or iPod touch
Fick beslutsångest så det blev en billig Casio sålänge [emoji23] Gillar både vissa från Pulsar och Nixon dock så det kan hända att det blir någon...
Riktigt jävla obehaglig också.. Men bra.
Ja, tyvärr :/
Pff, runt 1500-2000-ish? :)
@Honda, du gillar klockor har jag för mig? Skulle vilja ha en digital en, low profile, gärna svart urtavla etc. Hittar inget vettigt. Tips?
You got me there. ¯\_(ツ)_/¯
Iofs. Men hon har fullt sjå med att hinna med studierna just nu, det får bli när hon inte pluggar isåfall xD
If only, vi får inte ens ha djur i vår lägenhet :/
Jag har ärligt talat inget bra "rakt" svar på varför, det är något med att vara på ett ställe fullt av massa maskiner som man antingen måste vänta...
Jag bygger ett i lägenheten! Genius!
Tror inte det har så mycket med mitt handikapp att göra, snarare att jag har nån sån där fix Idé om att alla andra redan är i form till skillnad...
Det där ska jag fan komma ihåg nästa gång nån gubbe eller kärring säger att de inte förstår varför jag är trött efter en "helt vanlig dag" xD I...
Sånt har man piller till [emoji23]
[emoji23] Det hade bessparat mig väldigt många motgångar här i live iofs. Men nej, man får vara glad att man är som man är när man inte blev som...