Separate names with a comma.
Tror det finns i Mate 10 lite som har dubbla frontkameror, det kanske krävs.
Det finns inte på Mate 10 pro.
På Mate 10 Pro kan du välja på detta:
Men till skillnad mot flera andra stora tillverkare så fick Huawei P10 modeller Treble i samband uppdateringen från Nougat till Oreo, något de...
Bara att hämta appen och använda den när du vill visa bilder via Chromecast, du kan fortsätta att använda din Samsung-app som vanligt.
Du får använda appen Google foto till det. Inte bara Samsungs inbyggda foto app som saknar stöd för Chromecast. Är så hos flera tillverkare
Nä, jag är inte säker, var bara ett antagande. Men flera andra egenskaper är bättre på Mate 10 så det är ju vad man prioriterar.
Samma kamera i Mate 10 och P20, däremot är den bättre i P20Pro. Fördel Mate 10, Amoled skärm, större batteri. Hårdvaran är annars i stort den...
Känns väl inte helt osannolikt då P20 och P20Pro lanseras nu med 8.1. Kanske kan man få med lite av nyherna i kameran från P20 också då hårdvaran...
Tror inte vi kommer få den alls, Huawei och några tillverkare till brukar bara släppa den första versionen av en ny version. Däremot lär väl...
Kan ju vara läge att göra om hela avdelningen för surfplattor då den är full med idag gamla inaktuella tillverkare/produkter, bara jobbigt att...
Med de kraven kanske Huawei Mate 10 Pro kan passa? Grymt batteri, bra kamera och IP67-klassad och dubbla sim.
Likandant för mig, kanske för att Huawei inte officiellt släppt den här uppdateringen?
Får massor med spam men började för en vecka sedan mest frustrerande är att det hela tiden kommer tillbaka trots att jag blockar avsändaren och...
B137 finns där nu men tror inte den går att installera än, såg att någon försökt.
Om du har Bluetooth i bilen kan du aktivera smart upplåsning under säkerhet-skärmlås och lösenord.
80-tal, det var tider det!
Hänvisade till det under mitt samtal men det hjälpte inte tyvärr.
De har inte lanserat Volte än, försökte få det aktiverat via kundtjänst men det hade de aldrig hört talas om att det skulle gå...
Det funkar för mig i alla fall, har för mig att jag fick stänga av Chrome i inställningar ett par gånger och starta om telefonen innan det funkade...
Riktigt bra, nu kan man kanske nedgradera sig ett steg... Var annars inne på att byta till något billigare som Vimla men behövs inte nu.
Färg? Kan du tänka dig att sälja?
Inte gått så långt än, alltför nöjde med min Mate 10 men jag började faktiskt fundera på att byta till en iPhone X...
Också avstängd på livstid, de skjuter bara sig själva i foten när de stänger av sina trognaste bidragare för en bagatell!
Inställningar-lagring-rensa lagring, behövs ingen extra app för det!
Huawei Mate 9 Pro? Under skalet i stort sett samma eller bättre som P10 men skärm med olefobisk behandling, kostar under 6.000kr hos Proshop.
Google kan nog se mer än vad du tror.
Inte så svårt när mailen är kopplade till varandra vad gäller återställning vid glömt lösenord till exempel
Efternamnet har jag med på båda ställen.
Jag har inte mitt google-konto kopplat hit utan min hotmail men de lyckas ändå...
Man är bannad på livstid på Local Gudie.
Har ju mitt efternamn i användarnamnet och det är ovanligt så ingen raketvetenskap direkt...
Verkligen inte roligt, har inte ens min Gmail knuten hit, de borde vara rädda om oss nördar kan man tycka, var nära jag blev omvänd o köpte en...
Nokia 8 Sirocco kanske? Nokia 8 Sirocco - Full phone specifications Har för mig att de skulle köra med Android One nu.
Tack för det, tyckte ändå att jag inte hade svallrat speciellt mycket, någon annan delade ju en bild på inbjudan, jag skojade mest om att det...
Mate 10 Pro har inte hybrid tray tyvärr. Däremot finns ju 128GB inbyggt minne så det bör räcka till de flesta.
Fick detta på mailen, har inte gjort något alls vad jag vet? Enda jag kan komma på är att jag skrivit i den här tråden att jag är med i...
Fick det mörka temat på min iPhone också efter att ha stängt och öppnat appen igen, segt att de släpper till IOS först!
Äntligen hyra o köpa filmer i 4k som jag väntat på att det ska komma till Google play filmer!
Skulle säga att Shield är den bästa för spel, Apple TV den bästa för streaming då inga appar saknas där. Du kan också hyra/köpa filmer i 4K via...