Separate names with a comma.
Ahahahaha!!!! JAAA! [emoji23] Rör om i grytan ordentligt för fan! Det kommer jag ihåg att jag också bestämt hävdade när han försvann (vilket år...
Eller "TITTARNA RASAR MOT SVT:S VAL AV JULVÄRD!" Eller " HÄR GÖR JULVÄRDEN DET CHOCKERANDE DIREKT I SÄNDNING"....
Jepp :) Det har i alla fall jag fått höra i många herrans år. Missförstå mig inte, jag gillar maten. Och på senare år har jag kommit att uppskatta...
Ten points for Mr. Leo.
Good morning starshine. The earth says hello.
Om du orkar ta reda på det får du hojta :)
<<__>> Interesting....
I know. För 10-12 år sedan köpte jag en skiva av dom som också skulle ta "3-6 dagar" Jag fick vänta i ett halvår. :P
SJälv köpte man en beställningsvara med en "beräknad leveranstid på 3-6 arbetsdagar" i söndags kväll. Får jag den innan julafton är det ett mirakel :P
S8:or? :P
Haha, nej.
Tisdagar....
HOW DARE YOU?! :eek:
Flattery will get you far Leo [emoji8]
Runt 8-900 tror jag det blev. Ett par TV-spel och några CD-skivor :P
Men om man inte får klaga, vad ska man då göra?![emoji33]
10-14 arbetsdagar.
Ja..? Några veckor innan serien hade premiär släppte de två trailers där de spelade One i bakgrunden men ganska kraftigt omredigerad. Tyckte det...
Bra skit det :) Bara trailern med remixen av Metallicas "one" sålde mig totalt... Fast jag har alltig gillat karaktären förstås. På tal om Marvel...
I wish. Vaknade 06:35 :P
Om du får en bit tårta eller 5 blir du säkert glad.
Hihihi, fyller år om två veckor drygt.. Det betyder förhoppningsvis en liten slant.. Eller nya leksaker.. Och att jag är halvvägs till 50...
Tyst på dig. Sushi is delightful.
Ah, someone has seen the light it seems.
Det var ta mig fan på tiden @Rebecka ;)
Absolut. Ska leka med den riktigt ordentligt över jul/nyår. [emoji4]
Det fick bli en Acer CB 15. Priset på den "bästa" modellen justerades dessvärre inte i samband med black friday. Tack än en gång för hjälpen @bernard
Ska faktiskt börja kika närmare på det hela även utanför jobbet tänkte jag :) Övning skadar ju inte.
Jag har hört detta några gånger under åren, men jag har aldrig satt mig in i det hela tidigare. Som yngsta oerfarna deltagare så greppade jag det...
Har fått lära mig massor om WordPress idag. Och nån plugin man kan använda för att bygga hemsidor från grunden. Både överskådligt och roligt måste...
Hum. Bäst/billigast gällande bredband + TV...? HELP :(
Beror på, se på film? Anime? Tjata med grannen? :P
Vansinnigt bra film det där... Fick hem Spider Man Homecoming igår men har inte orkat titta på den ännu. Det får bli i helgen.
#LivetsHårdaSkola [emoji23]
Hihi, den lilla trådlösa laddaren till Iphonen både ser ut och känns som en hockeypuck... Vet inte varför men det är kul tycker jag :P
Hobbyskribent här. Har än så länge mest knackat ut grejer för eget bruk. Samt ett telefon-test här på forumet. [emoji4]
Fick det tipset här inne (tror det var @chraist som nämnde det) när jag beklagade mig över att jag fick halsbränna/ont i magen när jag drack...
Har druckit Skånerost i ett par veckor, nu provar jag Mollbergs. Mörkrost is the shit :D Och det gör en jäkla skillnad för magen också. (Tack för...
Zoegas <3
100% accurate statement. [emoji106]