Separate names with a comma.
Har inte tänkt på det faktiskt, har än så länge bara laddat ner olika watchfaces. :teeth:
Ja! Åtminstone en Pebble Steel. Vetefan om jag skulle köpt en vanlig Pebble.
Priority mode, ändras i ljudinställningarna.
Full täckning nästan överallt. Har dock ingen 4G hemma hos mig, eller på jobbet. Men det funkar utmärkt med 3G ändå.
Mitt studentabonnemang (hallon stor) kostar 199:-/mån, detta kommer jag inte släppa i första taget.
Återställ APN-inställningarna? Eller åtminstone kolla så det är rätt inställningar för den delen.
Håller med, helt dumt att ta bort det ljudlösa läget. Har vi tur kommer den tillbaka i 5.0.2/5.0.3
Det tror jag inte går på stock ROM.
På S5 finns ett sätt att få det helt tyst utan vibration. Sätt ljudläget på endast vibration, sen gå in i ljudinställningarna och sätt "vibration...
Gå in i inställningarna, sen till Sounds and notifications. Nästan längst ner finns en inställning som heter "While locked", pröva ändra till...
Vet inte riktigt vad du menar, kan du ta screenshot?
Finns inget läge för helt ljudlöst utan vibration, men jag hittade en väg runt det där. Sänk ljudet helt så du har vibration men inget ljud, sen...
Aa, inte kul. :(
Är du student och fixar ett studentabonnemang får du ha kvar det hur länge som helst om du inte ändrar abonnemanget. Är ju samma sak med vilket...
Tack, visste inte om detta tillägg. ^^
Annars finns ju en bra app i mobilen också, Strafe heter den. :)
Just därför finns HLTV där man kan kolla sådant. Dust 2 Inferno Cobblestone
Yes!
Det är inte över än, det kan vändas fort. ;)
NiP <3
Ska du byta rom brukar man oftast göra en fabriksåterställning på samma gång, då är en backup av dina appar något du borde göra, om du inte vill...
Har du root är Titanium Backup något att rekommendera. Jag brukar alltid ha en backup av mina appar som jag sedan återställer jag när installerar...
Ja, precis.
Gör en nandroid istället, så kan du bara återställa om din flashning av den nya romen inte fungerar.
Är det inget kackel skrivs det istället "fan vad dött det är här". :)
För lång spacebar. :teeth:
Ja, Electroworld är säkra att handla ifrån. Kolla omdömen på Prisjakt så får du se: http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=2641 Äh, det låter...
Det var ett väldigt bra tangentbord, hade ett själv. Hade lätt köpt det igen om det fått mekaniska brytare. ;)
Gör det då, innan du uttalar dig och säger att det är "billigare kinabrytare". :)
Antalet miljoner tryck spelar ingen roll för mig. Lär säkert byta innan jag uppnått alla miljoner som det "ska" tåla. Minns inte, ska kolla upp...
Har du ens prövat Razers brytare själv?
Nej, inte fullt ut åtminstone. Endast på ett fåtal knappar, typ caps lock, scroll lock etc. När jag köpte det (på rea) på Komplett så frågade jag...
Det låter lite, fast på ett skönt sätt. Jag kör med den nordiska varianten givetvis. Klarar mig inte utan åäö. :teeth:
Ja, mig stör det iallafall inte. :D
Yes, jag har dock det mindre tangentbordet Razer Blackwidow Tournament Edition 2014 utan nummersatsen till höger om tangentbordet. Jag gillar...
De kan svara i trådar, vilket är lite dåligt faktiskt. Borde vara en minimigräns på det som förut.
Har en HTC One M7 (silver). Bra skick, dock har skärmen ett litet dammkorn på insidan. Vad kan du ge? Vet inte vad den kan vara värd, lägg ett...
American Sniper, väldigt bra.
Tar mer än gärna Samsungladdaren.
Även jag är intresserad av en trådlös laddare. Bjuder 150 för en.