Separate names with a comma.
;)
Slurp slurp.
Det där ser för jävligt ut o.O
Näeh. I just don’t care anymore.
Äh. Ska nog lämna internet helt och hållet istället.
THANK YOU! [emoji8]
Min är inte heller särskilt förtjust i min nya besatthet av vinyl.. So tur är står de inte i lägenheten...
Köpte ett spel till PS¤ av @avenger Skickades vid utlovad tid och skicket var precis som beskrivet. Snabb och bra kommunikation. Rekommenderas...
WHY DID YOU LEAVE HONDA?! WHY DID YOU LEAVE?!?!?!:cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Tack du [emoji23]
Dom har jag redan kikat på [emoji4] Dom är maffiga!
Säger du det? Orkar du berätta lite om det? [emoji1] (Skriver på en rese-artikel och är lite lätt överväldigad av alla info).
Någon som varit i Mexiko och kan rekommendera lite aktiviteter/sevärdheter? :)
Telefonen är ju en Mi 5X i allt annat än namn och mjukvara och utifrån vad jag kunnat läsa mig till finns det inget som indikerar att sega...
@Honda min lille loverboy! Stämmer det att det är "god sed" i Japan (Korea) att tacka nej till en gåva man blir erbjuden tre gånger innan man tar...
Que paso Leo?
Jeebus.. Har folk helt missat att Nintendo lovat att de ska producera mer av både SNES och NES mini under 2018? :S
Är det för att han egentligen inte gillar Feber.se? :P
Nu vill jag lyssna på dom bara för det... DAMN YOU!
Fountains of Wayne? Random. [emoji23]
Gick den på TV när det begav sig? Kan svära att jag såg den på typ SVT...
Såg om den själv här om veckan, den är mysig :)
En snabb googling leder till ett fenomen som kallas "green screen of death", verkar inte lovande direkt. Det ser ut som att det orsakas av att...
Oh shit! Bäst att hålla extra koll då. *stirrar intensivt igenom hela forumet*
Ha den äran till din befordran @Nuortikon ... Måste ha missat det helt, eller hände det väldigt nyligen? [emoji1]
Spontant känns det väl som att det borde räcka att ge dom kvittot och säga, "här är mitt inköpsbevis. Laga min lur, tack".. Kan inte tänka mig att...
Haha! Jag var redo att skriva världens utläggning om hur FEL du hade [emoji23] Du är ursäktad.
Det är inte ens en debatt enligt mig, jag ville äta upp knapparna på dosan när jag var liten (påminde mig om Non-stops) [emoji23]
Den vi och Japan har menar du? Absolut. Den Amerikanska är vedervärdig o.O
That too :D
Bara utseendet tror jag, möjligen har de något spel vi inte har.. Har väldigt dålig koll ärligt talat. Vet bara att jag köper ett om jag kan få...
Sorry, har skallebang, haft hela dagen. Är lite grinig tror jag [emoji1]
Pfffffft. Jag har ett redan, jag skulle vilja ha en amerikansk upplaga isåfall ;) Dessutom vägrar jag bidra till att driva upp priset på dom.
Jag köper det isåfall @Leo83 :P
Tar det. Skickar PM :)
Tror det var Nintendo Switch som @silverfang ville skriva egentligen [emoji4]
Ääääh, du fattade inte [emoji57]
Trötter idag bubben?
@Nuortikon Skynda, fynda!
Indeed it does :) Säkert ett roligt litet tidsfördriv. CoD vettefan.. Aldrig spelat det på PC ordentligt #ConsolePesant Hehe, tyvärr. Nog för att...