Separate names with a comma.
Ah själva feeden är svart. Önskar den vore mörkgrå också.
Gillar att den är mörkgrå. På iOS blev den tydligen helt svart.
Det är samma typ av glädje att få mer än vad man betalade för som att man hittar en 20-lapp i fickan. Knappt någonting men ack så glad man blir.
Joker. Magisk film. Så skönt att få se något genuint bra för en gångs skull genom fantastiskt skådespeleri och manus som inte förstörs eller...
Jag gillar både och. Men katter ska ha cred för att de inte går att köpa lika enkelt! En katt har ju ett helt annat kroppsspråk som tar mer tid...
Hundens dagbok & Kattens dagbok HUNDENS DAGBOK: 8:00 – Frukost! Hundmat! Det bästa jag vet! 9:30 – Åka bil! Det bästa jag vet! 9:40 – Promenad...
Har förstått att den ska vara bra. Hoppas man slipper alltför mycket prassel i salongen bara [emoji16]
Ska se Joker ikväll. Sjukt taggad!
Xiaomi Mi 9T Pro [img] [img] [img]
Jag har samma grymma batteritid som alltid och rullar på fint som snus förutom det som hände när jag skulle stänga av den.
Min första tanke också [emoji23]
Jag har ätit mycket rå fläskfärs den är så järnig och go i smaken. Aldrig råkat ut för något. Men en fin blodig nötköttsbit stekt några sekunder...
Nötkött [emoji7] Skulle kunna leva på enbart det. Steka några sekunder på hög värme varje sida sen bara mumsa i sig.
Stängde av telefonen i morse och lät den ligga i jackan. När jag sätter på mig jackan några timmar senare så känner jag stark värme från fickan...
Well that sucks. Där rök alla eventuella tankar på att skaffa en sådan.
I've noticed.
Lite oklart verkar det som. GSMArena nämner att Xiaomi anger en panel från Samsung på Pro modellen men inte på vanligaste modellen och säger att...
Ryzen OS var ett trevligt tema om man vill få lite förändrat notifikationscenter. [img]
Ändra region till USA. Öppna tema-appen som då installeras och ladda hem teman. Sen när du hittat ett tema du är nöjd med kan du byta tillbaka...
Inställningar, ytterligare inställningar, integritet, sim-lås.
1. Svep till vänster på aviseringen och tryck på kugghjulet sen inaktivera för hiview eller vad det nu heter. 2. Inställningar, system,...
I November är sagt att det ska börja rullas ut skarpt.
Google assistent är tack och lov inställningsbar vid svep från nederkant nu märkte jag. Triggade den mycket av misstag.
Märker lite visuella ändringar och putsningar. En pytteliten grafisk bugg i notifikationer fixad. Lite mörkare dark mode för notifikationer. Inga...
Hämtning i Örebro eller skickas gratis med Postnord! [img] Nej tyvärr det är inte intressant.
En svart 9T Pro till salu. Köpt igår och enbart testad så absolut nyskick. Kvitto finns. 4000kr
P30 Pro [img] [img] [img] [img]
[MEDIA] View: https://youtu.be/bIRD1uF4AbM
Nej tvärtom det blir ju missvisande om man gör som du gjorde. Det är enbart mellan 100-99% som batteriet håller sig stilla väldigt länge även...
iPhones håller sig alltid på 100% batteri under lång tid även vid användning efter fulladdning. Vissa Androider gör detta också såsom min P30 Pro....
. [IMG]
Jag är också nyfiken på det där har varit nära köp några gånger. Hur känns brytarna? Är det kvalitativa scissor swithces med bra känsla?
[MEDIA] View: https://youtu.be/G-Wn48geCJ8?t=30
It's a race [emoji23]
He take racing too seriously.
#mobilspelsuger
P30 Pro [img] [img] [img]
Jo till 99,9%. Sista bilden är night mode. Första 7,5x zoom.
Ok tack jag misstänkte nästan det. Testade inte just det i butiken. Det medför väl bara ett potentiellt problem att om man är i mitten av ett...
Hmm testade i butik om det gick men det aktiverades inte vid långtryck. Funkar det var som på tangentbordet som innan? Samt funkar det med...