Separate names with a comma.
för mig funkar det i tyst läge (asså inget ljud kommre) kolla du har senaste versionen...
att sj skötte sig bra både igår och idag med ersättnings bussar(stockolm c<->södertälje syd) och allt anant
sett 3 av dem första avsinten på s01 hos släkten och ska första se den dem sa att det blev bättre hur längre den gick hoppas det sätmmer "Game of...
Det går numera att flytta till sd kortet :-) gillar att dem släpper uppgraderingar nästan varje dag vilket är bra för då slipper man buggar mm...
samma här share funktionen funkar nu mera :) sen släpper dem uppdateringar stup ikvarten tror dem släppt 2 eller 3 uppdateringar sedan reslesen...
ok jag kollade även in one nu men dem verkar bligare vad är deras nackdelar? inte svensk support? ser inte heller hur mycket trafik ect vad alla...
gick bra på talet :D och det är påsklov!!!
Ok får googla runt lite Tror min kompis hadde one men byttde av någon andledning och tror han har något nyttc Horub verkar som sagt inte så jätte...
nu verkar inte heller syncen funka asså shara till fb och twitter
Nu verkar ej syncen funka :-( krasher har inte jag varit med om *Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*
söker ett tagentbord på svenska grattis ska det vara (till min farsa så det ska vara enkelt att ställa in)
finns den på sv? altså tagentbordet ;)
Fick ett a i en historia presetion (i framförande) och ett c i argumantion(som vi inte enns skulle ha med) :-) desutom är det najs väder...
tror inte det men dem verkar snabba på upptaera så bara vänta....
dem har radan släppt en uppdatering kolla ingen :)
ingen verkar ha tipsat om https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.android men tror dem flesta vet om det ändå :)
låter onekligen bra nästan för bra :neutral: har dem bra uppetid?
jag behöver inga hörlurar nu pga jag fixade problemet.
lösningen är att "banna" folk från olika delar som expemel om du gör misstag i ot så straffas man x i just den forumdelen :) så slipper man det...
hehe det var inte med menning :p men roligt blev det ont instagram finns nu till android...
du har en poäng där :cool: fast bara för några gör fel så behöver inte alla drabbas :neutral: heller att dem bannar någon än det drabbar alla...
kul men appen känns lite ondöig men men....
men då är det inte samma betyg ;) nu tycker vi inte spårar ur utan slutar discoutonen där jag är glad för idag är det scouting :D
som ruberiken nämner behöver jag hjälp lite jag kommer troligen få domän + webbhotel fast var är det bliligaste stället att få ett bra hotel med...
och få snabba tips ect mm. ot frågor som inte kräver en egen tråd som man måste skapa nu pga detta
grattis :) fast jag kan få bättre än så om jag vill ;)(a är bättre än mvg) instämmer! jag är glad för snart är det min födelsedag ;D och får...
jag är glad jag ska mitt tal på torsdag :D fast jag är klar så det blir bara öva och bli bättre
Snälla få inte den här tråden låst Jag är glad pga är nöjd över mitt tal *Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*
Fatrar inte det heller ag har alldrig hafft en skolavslutning i skolan (ca10år i skolan). Varför vill jag rösta på mp? Jo för dem vill satsa...
själv går man måndag>torsdag :( jag vill gå på fredag med pga roliga lektioner eller skulle hellere ha fredagaen på onasdagene lelr likande :cool:...
[IMG] ikea :D
slå mitt score idag 29 kils och 5 död :D stog och matte ner folk för alla sprang på samam ställe :D
http://www.youtube.com/theyoutubecollection youtube så klart
idag är det 1 april och under dagen kommer det komma många skämt dela dem här :) (obs detta är inget skämt ;))
tycker EarthHour är ondöidgt tycker man ska tänka på vad man använder för lampor året om! istället för 1 timme
mycket snygg men kostar kanske värt lägga dem på en sådan app :p
aa!!
och du joinar inte mig :ehm: http://www.gametracker.com/server_info/93.182.179.130:27015/ denna är 99%bra oftast admin som är seriösa ect o...
Scouting och min relation till det :-) *Skrivet från samsung galaxy s2*Ha en trevlig dag*
tackar men jag vill att displayen bara ska lysa upp och sen släckas igen :p kanske 1-2 sek