Separate names with a comma.
Htc one m7? Har en pouch till den (adore june), samt ett hårt skal av en seriös tillverkare. (platinum series)
Kolla det klistrade viktiga meddelandet längst upp i varje forumdel, där reglerna brukar vara. Edit: Nu på lördag den 8:e november planerar vi...
Japp, tills imorgon. Men då är även forumet nere på förmiddagen pga en större uppdatering. Så honom ser du väl först efter det. :p
Haha, ja, den är nog lite för liten. ;)
Står såhär på hemsidan: 82 x 151 x 5 mm
sista bumpen
Nokia Lumia 930?
Tidigare idag blev det Sleepy Hollow och Arrow. Bra serier båda två.
Bytte min OnePlus mot denna Nokia, haha. Så nej, det är tyvärr inte intressant.
Nja, har en Galaxy S5 just nu, så en till Samsung är inte så jätteintressant. Tack ändå!
bump
Haha, han är glad ändå. :teeth:
Jorå, han överlever. ;)
Lördag blir han av med bannen.
Svarat i PM.
Tyvärr är den inte intressant. :)
Jag har en Lumia 930 som jag bytte till mig av en användare här på forumet, men har nu kommit underfund med att Windows Phone inte är något för...
Tror inte det går, du får helt enkelt stänga av energisparläget istället. ;)
Grimm S04E02, bra serie.
Halloj! Köpte för ett kort tag sedan ett skal från Spigen som jag inte alls kom överens med, därför tänkte jag sälja det till någon som vill ha...
Bytte mobil med andersskarin via post, bara genom att lita p honom. Det gick fort och smidigt, rekommenderas verkligen!
Have you tried turning it off an on again?
Backa upp ditt mobila bank-ID med Titanium Backup och sen återställ på din andra ROM. (kräver root givetvis) Det har funkat för mig de gånger...
Gillar Package Buddy mer. :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.psyrus.packagebuddy
Nej då, han har inget extrakonto som du, Psykos. ;)
Ja, displayskydd är på. Skärmen har inga repor. Ramen är som ny, mobilen har aldrig blivit tappad. Edit: Den är inhandlad 3:e September.
Han är bannad i två veckor. :)
Nej tack, låter tyvärr inte intressant. :)
Är nog mer sugen på en Nexus 5 faktiskt, får fundera på ditt erbjudande.
Skick? Vad kan du lägga emellan? Osv osv
Hej! Har en OnePlus One jag vill sälja, eller byta beroende på vad ni erbjuder. Bra skick, följer med kartong och kablage, samt två...
Hur gick det till?
Han lyckades få hela skyddet täckt av bubblor och smådamm. Hjälpte honom och det blev perfekt installerat. Hjälpte även farsan med sitt...
Jag tar gärna en invite också. Edit: fick en av mdmar.
Jag tycker den är sevärd faktiskt. :)
Blev fyra serier idag: Supernatural Agents of S.H.I.E.L.D Sons of anarchy The flash
Ibland visas inga bilder för mig heller i Tapatalk. Kör stock och orootat.
The Walking Dead. :D
Redan sett senaste, jävligt bra som vanligt. :D