Separate names with a comma.
[emoji1]
Kanske [emoji85][emoji87][emoji86]
Japp. Jag gick ner en våning och in på Telenor och dom hade den. Vilken skönhet [emoji7]
*high five*
Hade jag kunnat vara utvilad efter i alla fall en natts sömn hade jag varit lycklig. Mer eller mindre van med att vakna lika trött eller tröttare.
Om man skulle sova kanske [emoji848]
#metoo [emoji16]
[emoji46]
För gammal. Man kan räkna trådarna [emoji23]
#metoo
I’ll hold you to that!
[emoji22]
Nepp. Tycker bara olika [emoji16] Vit kränkt kvinna!
Japp, det köper jag. Det jag inte köper däremot är när du blåser bort andras idéer. De har lika stor rätt att tycka som du, speciellt när ingen av...
Bitch plz. Alien sög så hårt att man slår sig om pannan varje gång man läser att nån tyckte den var bra [emoji23]
Skit i smidigheten, det är ju nytänkande och ”futuristiskt” [emoji23]
Va?? Tycker folk olika, vilken skräll! [emoji46]
Vad har du för studie som tyder på att det verkligen skulle vara så? Du borstar bort våra idéer medan du friskt kastar runt dina idéer.
Haha
Jag har ont i knät men det håller på läka hoppas jag. Gjorde illa det när jag bowlade i veckan. Lite knöligt att gå i trappor än men går bättre.
Vad nu?
[emoji16]
Men lite öl hinns med ändå!
En heltäckande skärm hade varit trevligt men jag måste ha en selfiekamera. Jag må vara ful som stryk men jag tar trots det väldigt många selfies i...
Apple har faktiskt rett ut frågetecknen i följande länk: https://support.apple.com/sv-se/HT208108 Där står det hur datan lagras och var den är...
Och då tror du i vanlig ordning på den negativa berättelsen.
Jobb imorgon igen efter en veckas semester. [emoji52]
Du kan inte sitta och tycka en massa om en telefon enbart baserat på youtubevideor och artiklar. Du får en felaktig bild av både telefonen och...
Precis. Kallas ”secure enclave”.
Smakar det så kostar det [emoji16]
Öl också [emoji16]
@blackstar du har väldigt många åsikter om saker du inte har en aning om, det är något man genomgående märker. Du får gärna tycka saker men du ska...
Din kollega är nog av sorten som tror Apple uppfunnit allt [emoji23]
Nu pratar jag om hårdvarans kvalitet. Hoppas innerligt att panelen är bra och klarar sig från de typiska amoledproblemen som burn in,...
Japp och tänk då 11500 eller 13.200. Då måste displayen vara på topp för minsta lilla fel så skulle det bli storm. Man kan acceptera vissa...
Den kostar väl under 10? Billigaste X är 11.500. Nästan äckligt dyrt
Tagga ner. Det jag menar är att telefonen är grisdyr som den är så Apple har inte råd att skicka ut en display som är annat än perfektion.
Skillnad på skit och pannkaka [emoji57]
Nå? @dannejanne Vad säger han om X?