Separate names with a comma.
Jomen det är ju bara bulletpoints. Jag vill höra från någon som använt en :P
Gör det du, men sluta tjata om att jag ska bricka saker. Samtidigt kan jag lova att jag ska sluta nämna avbetalningar eller kalla @Honda för Korean.
Käft.
Har du en länk till säljaren?
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/album/6JdX9MGiEMypqYLMKyIE8a Kan inte sitta still...
Fine, I'll bite ;) Har inte ägt en Sony sedan Ericsson fortfarande var involverat. Utöver att du jobbar hos företaget bakom den och att du redan...
Wow, skärmar jag faktiskt kan se skillnad på... URk.
Om ändå... Nej det har precis motsatt effekt. [emoji23][emoji867]
Bara donken. Har utfört diverse "fältstudier" så jag är hyfsat säker.
HAHAHAHAHA!!!!
Jag har egentligen aldrig haft några större problem med smaken när det gäller donkens mat. Men min mage kommer inte överens med den av någon...
Inte enligt mig.. Men åsikter är ju som rövhål [emoji1]
Tror du jag har råd med en Ipad?.. Söt du år [emoji8]
I can get you two of those things, but I wont tell you which ones ;)
Jävligt lång. They have to go through me ;)
Si Sitter du och objektifierar @Honda?! #Triggerd! [emoji23]
*proceeds to throw bricked phones in its general direction*
BAH GAWD IT'S THE KOREAN!
Du gör ju det. Som nån sån där wannabe från paradise hotel eller något halvkasst instagram konto för några år sen :P
Tråkigt ju [emoji14] Du har rätt givetvis. Förlåt. nästa gång ska jag dubbelkolla jag lovar.
Skyller på att jag var väldigt, väldigt trött igår. Det kunde lika gärna ha varit 10000 när det begav sig, det kändes ungefär så. Sen gick man och...
Tänker du på vad jag skrev igår? Vet inte varför men jag mindes HELT FEL. Den kostade inte alls 10 papp. Den kostade "bara" 8590 enligt mitt köp...
@cavveman Kan inte göra annat än att stämma in i vad andra redan sagt. Beklagar sorgen. [emoji22][emoji173]️
Köp nytt så slipper du krångla [emoji23]
YAY I did a right! [emoji23] [emoji108]
Det är en Ford, det är fel nummer et LOLOLLOLOLOL #JagVetIngentingOmBilar #IgnoreMe #ListenToTheKorean.
Du behöver mer.
Deal!
Dude!:neutral:
Det var nog det mest bitterljuva jag varit med om i teknikvärlden tror jag. Å ena sidan gick jag miste om en väldigt tjusig och högst kompetent...
Nej det verkar vara väldigt lite "bang for your buck" må jag säga [emoji23]
Pft, sure.
Nej för helvete! Jag är inte gjord av pengar, dessutom är jag mätt på Samsung ett tag framöver [emoji1] Jag äger ingen. Men jag har haft en S8+...
Töntis, pls.
Det var note 7 jag pratade om ;) Och ja, fick VR-brillor. Som jag sedermera behöll och sålde för en liten förtjänst.
Har du ägt en S8+? Nej? Har du provat en Note 8? Nej igen? Sitt ner i båten.
Jo, jag är bekant med att S7 hade större batteri. Likaså har S8+ det, men kapaciteten räcker.
Annat hade varit en säkerhetsrisk antagligen. Det räcker.
Det var vad sambon sa också... Den blåa är riktigt tjusig. Men det är FRUKTANSVÄRT irriterande att färgen på fingersensorn inte matchar telefonen...
Yesbox. 9995 gav jag för den.