Separate names with a comma.
Och en V10 bild i jämförelse. Stor skillnad på alla sätt och vis. LG V10 review: Screen play
Är Smart HDR och vanlig HDR samma sak om man väljer att sätta på det själv vid behov @jajo eller är Smart HDR något annorlunda på något vis?
Icke att förglömma "The Room" spelen också. Grymma pusselspel. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FireproofStudios.TheRoom
I feel so special!
Mer info om VIP-grejen: iOS & Android: HOW TO GET VIP STATUS + DEADLINE
För att vi är VIP members av den gamla skolan tror jag. Vi betalade för Tapatalk en gång i tiden om jag inte minns fel och är reklamfria. Rätta...
Wordalot tycker jag är sketakul om man bara vill ha lite tidsfördriv samtidigt som hjärnan får arbeta lite....
Min Xs jag köpte idag kom med 12.0.3 tror jag det var. Uppdaterar i denna stund.
Hur har uniformity varit på dina senaste iPhones @jajo ? Min förra X var så nära på perfekt som möjligt och även denna Xs. Samt min 6T jag hade....
De där berömde låtbytarna ja som aldrig kan lyssna klart på en hel låt. Fett störande!
Ja jo dynamiken i bilderna är ju på en helt annan nivå det är ju det som G7 är sämst på tyvärr. Men samtidigt är G7'an roligare att fota med samt...
Haha skulle testa lyssna lite musik på min Xs och insåg att oh snap they went the cheap way denna gång! Fick idén vänta nu jag har ju en Razer...
Hehe den var ny att höra. Tycker det är skitsmidigt.
Nevermind skit bakom spakarna [emoji16]
Har de plockat bort 3D Touch från tangentbordet i iOS?
Damn straight! [emoji847]
Enda Androiden som buggat för mig är Oneplus 6T vilket jag inte hade förväntat mig
Blir nog lite blandning gillar min G7 väldigt mycket den också.
Jag gillar iOS för vad det är och Android för vad det är. Så skönt med valmöjlighet!
Tack! Bidde en Space Grey. Klassiskt och bra [emoji6]
Indeed! Tillverkat -90 mitt exemplar. Bästa tangentbord jag någonsin har haft. Aldrig sett något mer välbyggt och då räknar jag med det gamla...
Fått toppenservice där båda gånger. Mycket trevlig personal.
Jag hade en Razer Phone ett litet tag bara för att jag ville prova 120Hz skärm. Det ar riktigt nice och gör stor skillnad i upplevelse av flyt men...
Noterade detsamma väldigt märklig behandling runt träden vilket ger dem skuggor ser skitmysko ut och datarenderat på något vis.
Morgonens tystnad och stillhet är underbar med en kopp kaffe ja!
Min särbos lilla hårboll Skrållan. Har henne i helgen då hon jobbar. [img]
Godmorgon klart man är uppe var ute med doggelito redan vid 5:30 :D
Det glädjer mig att se att likt V10 så är det skillnad mellan det manuella läget och autoläget i kameran när det gäller hur den behandlar bilder....
Digital Inn finns i centrum i Örebro och är officiell Apple-verkstad jag har själv lämnat in en telefon för batteribyte där och även en iPhone X...
Ingen förälder ska behöva överleva sina barn. Denna var i 25-årsåldern och efterlämnade sig en dotter på några få år. Han försökte förgäves få...
Fy fan. En arbetskamrats son dog igår. Född med hjärtproblem och operationer som följd. Inlagt sedan några dagar och var mycket dålig hade tappat...
Finns en del bra teman i Play Store. Var förmodligen bara själva temamotorn som uppdaterades.
Ingen root krävs bara installera kostar dock 53kr men kunde ladda hem den gratis för ett tag sedan efter tips från @thehero...
Tycker HD Camera Pro gör ett mycket bättre jobb med att ta foton på G7. Mer balanserade bilder som ser mer ut som vad man såg med ögonen....
Jag måste tyvärr ibland pga migränliknande huvudvärk emellanåt som bara oxotoxiskt hjälper mot hittills. Men idag 2½ dygn senare verkar min spike...
Korrekt. När jag körde iOS så var appen dåligt optimerad och hackade en hel del. Samt att om man öppnade massa notifikationer i rad, sen skulle...
Men snygg är den [emoji16]
Exakt! =D