Separate names with a comma.
Så @Rospigg bor i Roslagen. Rosmarin är det något för dig också tro [emoji848]
Sista datum för köp var 31 December och sista för regga köpet 11 Januari.
Jag har istället lämnat tillbaka min Note 9. Har ändå använt min 6T som daily driver sedan jag köpte den. Hade kvar min Note 9 pga ljudet i...
Min är 5V 4A
Jag har sedan några veckor tillbaka gått över helt och hållet till Niagara Lancher på alla mina enheter jag tycker att det är en helt briljant...
De fixar väl det snart. Men har aldrig varit så drabbad förr av buggar på en telefon så lite trist är det. Men jag gillar verkligen denna telefon...
Häromdagen när jag körde Pro i kameran hängde den sig om jag försökte använda egen slutartid. Nu har custom accent color slutat fungera helt när...
Börjar bli lite trött på Oneplus småbuggiga mjukvara. Hur svårt ska det vara. Aldrig upplevt Samsungs mjukvara som buggig trots allt de ändrar.
Godmorgon 2019 [IMG]
Nu får klockan bli 12 snart [emoji42]
Såg en dokumentär för nåt år sedan om en påstådd sådan [emoji16][emoji2416][emoji2962]
Gott nytt år på dig och alla andra på världens bästa forum! Här kommer man ju hänga även om man säljer alla sina telefoner och blir elallergiker....
Jag hade problemet på 9.0.6 tror jag det var men har inte märkt av det alls på ett tag efter några uppdateringar.
Samma här [emoji3060][emoji898]
Angående Dolby Atmos som pratades om tidigare så har jag det påslaget på min Razer Phone men inte Note 9. På Razer gör det påtaglig skillnad i...
Nu börjar det ljusna på lite men samma sak kvarstår mindre detaljnivå med Gcam. Känns inte optimerat för våra telefoner. 1. Gcam 2. Stock [img]...
Ej testat alls i dagsljus än tyvärr får be att få återkomma!
Har testat Gcam lite snabbt nu bara för skojs skull men kan snabbt konstatera att i mörket som är just nu så presterar Gcam mycket sämre än stock....
Intressant och utförligt test! Skulle jag behöva välja så blir det iPhone för min del också just på grund av det faktum att den håller sig mer...
No way José [emoji16]
Ja den är märkbart bättre. Dock trodde man kanske att storleken på batteriet skulle ge lite mer. Den har inte en chans mot min 6T som har mindre...
Note 9 har det jag saknade i 8'an. Bra batteritid och bra ljud i hörlurar.
Mest kompletta mobil jag haft! Det enda jag inte direkt gillar är Edge även om det ser bra ut. Men det blir liksom form före funktion vilket känns...
Det blev en ny i och med erbjudandet som Netonnet hade på den [emoji85]
Vilken kraftig skillnad i upplevelse det blir på telefon när man växlar mellan Razer Phone och Note 9. Från kantig till rund.
Överhuvudtaget kanske var fel ordval snarare minimal skillnad tror inte det påverkas nämnvärt faktiskt. Men det är ju relativt enkelt att testa.
Det ska inte påverka överhuvudtaget.
Definitivt! Ska bli intressant.
Skönt! Ja faktiskt. Förutom på Mate 20 Pro [emoji38]
Jepp har inga planer på att sälja den jag gillar de båda på sitt eget vis. Den har dessutom den mest perfekta amoled jag har haft tillsammans med...
Sitter nåt Cirrus Logic ljudchip i dem som håller bra kvalité men bara på Exynos den versionen med Snapdragon får nöja sig med Qualcomm's...
Jajemen! Inget alls att klaga eller störa sig på. Nåt litet man kan se vid allra lägsta ljusstyrka om man vill men inget som stör mig ens.
Det blev en ny då jag snubblade över erbjudandet på den för 7990kr + ett 512GB minneskort på det.
Fast det är inte Atmos som gör den stora skillnaden på S9 de har bra ljud i grunden med Exynos. Jag har Atmos avstängt at all times på min Note 9...
Razer Phone. Den gör ett riktigt hyffsat jobb med Gcam. [img] [img] [img]
Ja de är fina de också. Tjejen har en katt som har lite Perser i sig och annat och den är så jävla scizo haha. Ena dagen hur kelig som helst och...
Har 3 olika varianter här hemma nu och läsaren i 6T är väl sämst utav dem men det jag faktiskt gillar med den är att den är placerad på framsidan...
Gillar personligen bilderna mer med stockkameran då den lyfter upp mer detaljer i mörkare områden samt känns lite varmare. Så du har en Sphynx...
Känns som att allting det speciella med Axon 7 försvann när de gjorde 9'an och den blev bara en telefon i mängden som inte utmärker sig på något vis.
Skulle beskriva fingeravtrycksläsaren i 6T som de första som dök upp i iPhone på ett ungefär. Klart steg bakåt mot vanliga men det funkar. Dock...