Separate names with a comma.
Ah. Okej [emoji106]
Är det Iphonen som pajat?
Kan man...?
Är inte i Karlstad just nu. Och jag vill inte vara till besvär för någon [emoji15]
Ja och nej tror jag svaret på den frågan är..
Då går jag vilse eller nåt.
Har nästan lust att bricka något bara så jag ska få något att göra... What is my life even...
I7.
Finns dom i Sverige? Orkar inte googla [emoji23]
Ingen Sup idag? ;)
Ah Ha.
Mayweather behöver få på käften lika mycket tycker jag, men men.
Called it!
Hahahaha! "Koreansk Japan kränkt på Android-forum" [emoji23] Göra stuvning på?
Såg nykläckta sköldpaddor på nyheterna imorse. De var så jävla söta att jag nästan fick diabetes [emoji23]
SNart kanske jag också har ett jobb så jag kan ha en telefon i varje ficka [emoji23] Helt ärligt, hade jag haft ett ekonomiskt överskott hade jag...
Där ser man. Undrar vad jag skulle lägga märke till som är anorlunda under en vecka eller fem egentligen. Har inte använt en IOS enhet ordentligt...
Oh if only I had an Iphone/pad... [emoji23] Okej jag ska sluta tjata, det är överspelat nu.
Ja! (Nej) :)
Kanske skulle köpa en IP7 på avbetalning [emoji23]
Jag har inget att byta med tyvärr, har sålt allt [emoji23] Har en Mi Max och den där jävla USB-DAC:en jag aldrig blev av med [emoji23]
Bra deal det :D Du kan ju alltid försöka byta den mot en Plus annars :P
Säljer du den? :) Vill inte byta bort Samsungen tyvärr..
Ja, jag är lite extra svart och svår. Jag vet. Det går nog över snart.
Fint väder idag igen... -.- Avskyr sol.
Bump. Kanske skulle ha väntat lagom till Iphone 8 presenterats innan jag lagt upp denna ;)
*fist bump* Inte är man död ännu... Par-tey!... Fast nä.
[IMG] "Finhaltstämpeln anger vilken halt föremålet innehåller. Finhalten anges i tusendelars renhet. I det här fallet motsvarar 925/1000-delars...
Mig glömmer ingen. The Bricker.
Tack för hjälpen :) Jag avstår.
GAAAAAAAAH MY EYES!!!!
Visst är det så. Hade inte varit ett dugg lyckligare om jag varit en riktig brat som fått allt jag pekat på 24/7.. Man är glad över nya leksaker...
Javisst. Om man har den möjligheten ja. Det har jag inte [emoji4] Hade haft 15 olika mobiler annars [emoji23]
Hah! Look at this fellas, we got us one of them funny guys over here.
Men.. Men.. Arbetslös ju[emoji33]
Hahahahahaha! Tack mannen. Men jag borde verkligen låta bli[emoji15] [emoji52]
Oh, interesting.. men du behöver väl inte en till?[emoji23]
Det låter mer *rimligt*... Fuck. Swedroid har gjort mig snål [emoji23]
Hahahahahaha! Jag skulle vilja säga typ 3000 men [emoji23]
Wow.. Men Hur mycket kan man erbjuda utan att framstå som ett snålt svin?[emoji23]