Separate names with a comma.
vi bor ca 45 mil ifrån :cool: den som vi känner närmast bor ca 6 mil från där spelen ligger annars hade det redan varit fixat ;)
förstår inte förklara gärna :o
pratar du om telefon app? eller apps i spotify(data versionen)? :innocent:
dagens FAIL jag glömde mina xbox spel (1st + fodral till ett till där koden för spela online ligger bf3) hos min mormor och morfas hus där ingen...
ser på raports årskrönika och rolig förklaring av parti grejer som hänt vilka ska se på 1an kl 2100? sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
vad mår xbox 360 bäst av liggande eller stånede?
alla med xbox live adda EOS95
första operativ systemet ja använde var wwindows 95 sen dess har ja använt w2000, xp. vista. w7 :-) sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
[IMG] :cool: nu ska jag gå och duscha om någon vill veta ;)
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/y7KPZrv7JWE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> skön touchdown like a boss
bytt då? laggt upp lite bilder från sälen Edvards fotostsida | Det bästa av det jag fotar och fixat ett nytt youtube konto som bildspel kommer...
lite bilder från sälen när jag där över jul [IMG] [IMG] [IMG] bild på mig :) [IMG] en dimmig dag på fjället
vet någon hur man ändrar namn på youtube? just nu när ja inloggad med mitt google konto så heter jag 123456789alla
för orginel 3/10 skulle vara roligare om du/någon annan gjorde en mer personlig :p
hehe :p vilka mer ser på Arne Dahl: Misterioso?
vet du varför jimmy åkerson alltid är föst till riksdagsmötena? han vill inte varasist http://spelochappar.hourb.com/ ska försöka skriva lite ikväll
det var helt torrt på vägen tur det gick bra(?) dem som kan köra fort (inom rilmliga mått) kan ha men dem som kör dåligt/farligt (har sett typ...
köp till xbox ;)
åker bil hem i ~120km/h :-) ja det är 120 och en mycket fin himel sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
hoppas strömmen har kommit till backa annars blir det nog lite kallt i natt håller tummarna hoppas ni har det varmt o gött i era hem :-X sent...
fortfarande utan ström :-( vi åker till några bekanta/släkting för typ ladda mobiler och få lite värme för det finns typ ingen värme eller vatten...
vi fortfarande strömlösa :-( varit sen typ 2 på natten sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
äntligen har ja bf3 :-D blir lite ofline spelande tills ja är hemma :-\ sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
xbox +ett bil spel +cryses 3(?) +bbf 3 sen lite godis +bok sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
vad har ni fått i jul klapp då? sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
säger det igen god jul vilka såg på Kalle änka? ja gjorde inte det ¡ sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
wtf snackar ni om? sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
god jul snart på väg till mormor och morfar sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
gjorde* snart framme i sälen eller rättare sakt där vi ska bo som ligger en bit utanför sälen sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
bidrar med en mobil bild som dagens lucka sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
skönt att ja lämnar ;-) är på väg till sälen i en Ford som är ca 1år gammal sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
same here .... snart bär det av till sälen :-P sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
godmorgon idag slutar ja skolan och sen bar det direkt av till sälen :D
SNYGGT:cool: aa har ingen julstämning och imorgon slutar ja skolan helt jävla meninlös dag ska typ julpynta
den sista var bra :p så ja till och med la upp den på facebook :cool:
snyggt höll på med nått liknade till en profil bild men ja hittade ingen snygg bakrund som passade med ljuset hehe blev lite insperaad av...
same here hahah lol like a boss :cool: snart ska väll gå och handla lite pizza (hämt pizza) :p
läste fel på sidan och trodde dem mennade landsrumret men det stog larm nummer :o ja var nära att mailja dem :p dags köra lite tf2
hata ja försöker regga mig på en sida och då är följade fråga: Vilket är det svenska larmnummret? och ja svarar 46 och det är fel wtf? har...
aa det är najs men nu är det inte mycket snö bara lite på gräs matorna :neutral: