Separate names with a comma.
De har rapporterat om just det för någon månad sedan. Rapport: FBI, CIA och NSA avråder från Huawei- och ZTE-smartphones - Swedroid
Känslan när man får en "perfekt" amoled. Jag anser mig själv under åren fått två stycken amoledskärmar som jag anser är "perfekta". Det vill säga...
Hehe I beat you to it. Den är guld!
Om man får en bra skärm eller inte är ju dock rent lotteri. Flera som fått dålig skärm på sin P20 Pro. Alltid lotteri med amoled :I
Nej tyvärr jag vet inte ens om det är möjligt med root. Det är om någon portar Samsungs framework men det är mycket jobb.
Skulle gissa på att de är beroende utav Samsung framework för att fungera.
Jadu säg det. I dagens teknikläge tycker jag att man borde vara kapabel att "låsa" animationer till 60fps och ge det prioritet så det blir så...
OP6T är en väldigt kvick och responsiv telefon men jag har stött på en hel del framerate drops under mina dagar med den. När den väl flyter på gör...
Skönt att höra! Ja det kan vara känsligt med sånt där. Bra det ordnat sig [emoji1]
Hur är det med Biffen förresten har han repat sig bra?
@220volt SwiftKey är faktisk trevligt. De har fixat lite av sånt jag stört mig på förut. Gillar dessutom hur den föreslår icke särskrivna ord....
Jag försöker att hålla mig till telefonens stock launcher så gott jag kan. Brukar kunna finnas en del integrerade gotteheter som man inte vill gå...
Deras nyaste har dock Amoled för första gången och det ska tydligen vara en väldigt bra panel det med. Swedroid ska ha en recension på förstasidan.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=jTCyLjtyavw
Nej Samsung ligger lite i en liga för sig när det gäller skärmar. Jag har både en Note 9 och en 6T och jag kan säga dig att man märker lätt att...
3 koppar avklarade redan! [emoji477][emoji477][emoji477]
Ja det ser bra ut. Ska se om jag kan vänja mig vid det bara [emoji16]
Jag tror nästan att smärtgränsen börjar bli nådd för många entusiaster eller "vanliga" användare när det gäller pris så man kanske är mer...
Blir inte bra hur jag än ställer in det. Testat många olika kombos.
Vilka monstruöst stora bokstäver det blir på Gboard på min 6T. Ser skitfult och opropertionerligt ut. Fått dra hem Swiftkey pga detta. Ser...
Dubbelkollade nu och P20 Pro har bara OIS på tele. Det finns för vanliga kameran också men den används inte av någon anledning. Huawei’s P20 Pro...
Jag tycker det. Även om den har blivit mer diskret i de senare telefonerna så är det fortfarande 100% för mycket Edge. Tycker det gör så att...
Det skönaste med att gå från en Note 9 till 6T? Platt skärm!
Åt h*lvete! Jag lider ju lite utav samma "problem". Det är helt enkelt kul att byta mobil ofta. Brukar bli något nytt varannan månad för mig...
Samsung har OIS medans P20 Pro inte har det (förutom på tele?). Om du har väldigt skakiga händer kommer alltid en med OIS fungera mycket bättre...
Jag är säker på att jag har sett de där katterna som stickers i Facebook Messenger.
Sjukt imponerad på min lilla korta stund hittills med telefonen. Jag har bara använt den igår kväll efter att jag köpte hem den. Gjorde en...
Note 9 är den mest kompletta mobil jag har haft. Det är en helt annan beast. Första mobilen som gett mig allt jag prioriterar i ett och samma...
Tyvärr ja på denna fråga.
Antingen så säger de väl inget för de vågar inte komma med den typen av kritik pga rädsla för det andra alternativet som att sluta få cherry...
Oj så kanske det var till och med.
Den hade jag inte testat än så jag gjorde det lite snabbt nu. Den låter väl okej dock saknar man ju stereo det gör väldigt mycket för upplevelsen....
Här kommer lite väldigt snabba intryck. Bara haft luren i några timmar nämligen. Men vissa saker märker man ju på en gång. -Batteritiden verkar...
Du har rätt den blinkar inte för Tapatalk här heller. Men har det inte blivit massa konstigt med Tapatalk sedan Pie har jag för mig?
Inte AOD men den har Ambient Display så den lyser upp när man antingen plockar upp den eller trycker på skärmen en gång som iOS. Man kan välja hur...
Oneplus 6T [img] [img] [img] [img]
Hmm den fungerar för mig. Dock så blinkar den extremt sakta på min Note 9 till den grad att den nästan blir opålitlig då man får stirra på luren...
Ja faktiskt. Jag gillar också iOS style i detta avseende.
Ja men bara för SMS i native appen i princip och några till kanske men tredjepartsappar tänder inte skärmen.
Jag har RGB i mina näsborrar just nu. Det ni.