Separate names with a comma.
[IMG] @blackstar
Tack detsamma [emoji226]
Och var fick du luft ifrån?
[emoji56][emoji8]
Typ [emoji23]
Hädelse
Najs. :)
Tyvärr. Ja lite smått faktiskt. Detta tycker jag vibrerar lite för mycket, men det är mer för det har deformerats en aning. Ett jag spanat lite...
Det var det förut men jag har tappat det intresset [emoji22]
Jag som sagt sugen på ett nytt men inte byggandet [emoji28]
Är du också sugen på ett nytt? Jag med faktiskt. [emoji4]
Typ [emoji23][emoji23]
Rätt sugen på OP5 dock [emoji8]
Plz [emoji8]
1. Moduler 2. Tror det ja :o 3. Därför [emoji7]
Ja [emoji57]
Nej helvete heller [emoji4]
Citerade allt tror jag.
Jag hade väl bara otur då? För jag hade massa olika drains typ "android system", "android OS", "mobile radio active" etc. Kanske har löst sig nu...
[emoji4]
Då så gubben [emoji8]
Jo och de tjänar vidriga pengar på det också men när det gäller Apple så får du VERKLIGEN vad du betalar för. Hur ofta tror du iOS har Battery...
Mjo men smakar det så kostar det
Jag hade valt Honda utan tvekan [emoji7][emoji108]
Mjo, sant. Samsungen är säkert kompetent så sett men eftersom jag är tokjävla nöjd med min Pro så rekommenderar jag den [emoji3]
Dum jävla fråga. iPad Pro så klart [emoji7]
Fan funderat på't asså [emoji848]
Hahaha [emoji23]
Tänk dig överfull diskho. Fyller den verkligen till absoluta bristningsgränsen innan jag diskar. [emoji52]
Hahaha
Ok, hittar inget på flaskan nämligen. Köpte en till min lägenhet när jag flyttade in i oktober förra året och jag har bara gått igenom hälften.
Lite avis, skulle också vilja bo där. Trivdes så in i helvete när jag semestrade där. [emoji4]
Din unge bodde väl i USA va?
Finns inget gulligt i det that's why [emoji23]
Skrikiga jobbiga bajsmaskiner.
Så underbart med barn, eller hur? [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
Tror inte ungens föräldrar mår mycket bättre heller utav det. Om de inte är obrydda pundare.
Ändå har G6 mer eller mindre flaggskeppspris. Känns fan bra att ha en dyr lur där all hårdvara är i topp och inget har snålats på :) (iPhone)
Har Yes Diskmedel något bäst före-datum?
Tänk om man slapp jobba och var ekonomiskt oberoende. Då hade jag varit lycklig [emoji108]