Separate names with a comma.
Öhh, jag spelar inte på en seriös nivå, typ PCW'er och andra matcher, men jag brukar spela på en del servrar som har "Games4u" i namnet på...
Yes box.
You wish ;-) Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Sons of Anarchy, satan så bra avsnitt!! Senare idag blir det förmodligen Supernatural, The Originals och Agents of S.H.I.E.L.D. :)
Mjo, precis. ;)
Gick rätt bra på CS:S nyss, givetvis lämnade typ alla när jag screenshottade. xD [IMG]
Här var det avslutet på säsong 2 av NCIS. :)
Gör det nu isf, för det lär väl inte finnas några "billiga" kvar sen. :p
Visst var dom! Backa den du också? :D Btw, jag tog den för 19€ med transparenta straps/o-rings, men jag ska nog ändra den till den för 22€...
Backade nyss denna plånbok på Indiegogo, den verkar nice. :p http://www.indiegogo.com/projects/wallum-the-new-simple-wallet/x/4964349 Edit: oh,...
Jag har mediumpluppar jag inte använder, bor dock i Oskarshamn, men kan skicka i kuvert om så önskas. :-) Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Hade du sagt Source eller GO, så visst, men inte 1.6. xD Sant!
Haha, äh, jag orkade inte tvätta själv den här gången, så det fick bli automat. :p Jag gillade 1.6 som fan när jag lirade det, sen började jag...
CS:S (Source), men jag har alla olika CS. :) Japp, fanns heller ingen möjlighet att gå ut. ^^ Man klickade in sin kod utanför, körde in...
Spela lite CS tror jag, om inte något nytt nytt spel som jag köpte på humble bundle weekly sale. :) Var nyss och tvättade bilen på Statoil, i...
Kan vara problem hos min sida också, iofs, eftersom jag heller inte kan ladda in annonserna på t.ex. Sweclockers och flera andra sidor. Har...
Aa, gillar themer starkt! :-D Redan fått det ;-) Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Samma här, fast jag kör Firefox. Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Inget spam här, den enda mailen jag får spammail till är min Outlook, till Gmail får jag aldrig något spam. Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Japp, det är den!
Faktiskt inte, när jag lyssnade på den för första gången så var den helt kass. Men nu när man lyssnat på den några gånger mer så har den...
530 före här! ^^
Japp, jag använder en adblocker, men den är avstängd på swedroid. [IMG][IMG]
När jag kollar på Swedroid.se-nyhetssidan så blir det såhär, varför?: [IMG] Kör Firefox på Windows 8.
Finns på play store också, men man måste ha en aktiveringskod. :-P Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Sett varenda avsnitt, blev lite ledsen när serien bara slutade. xD Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Kollade på avslutningen av Breaking Bad, kommer sakna den serien. :-P Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Jag! :D
Haha, ja, jag har samma hörlurar och samma tangentbord. -- Köpte också en Qpad 5k idag, samt en Qpad-musmatta. :-P Skickat från min HTC One med...
När du kommer till adsidan, kolla i slutet av länken så finns en netonnet-länk där som du kan klippa ut och sen öppna. :-P Skickat från min HTC...
Stäng av adblock så funkar det. ;)
Klart man ska skriva på!
20 spänn bjudet!
Done! :)
Javisst, pengar är ju faktiskt inte allt, och nu handlade det ju inte om miljonbelopp precis. Risk för att jag låter bortskämd nu, men vafan. :-P...
Gör som Örjan Lax när Nordea nekade honom ett lån. Skit i ett kuvert och skicka in. xD Haha, nä, men skämt åsido, det är surt när sånt där...
Tråd kan låsas, beställde hem ett till farsan istället.
Survey gjord. Funkade bra via mobilen. :-) Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
[IMG] Bakgrund från Stark. Klockan från Timely. Ikoner - DC Ikonz. Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Sådär, PM skickat! :)