Separate names with a comma.
De kunde skrivit sanningen. "Folk utnyttjade en möjlighet som inte riktigt var tänkt just så. Tänk om någon faktiskt VILL ha en telefon med tele2...
Såg att Netonnet nu plockat bort tele2 som abonnemangsval. Hoppas ni är nöjda. [emoji14]
Du kunde importerat från @Honda's hemland Korea! Eller så kan du köpa @Psicosis röda dragonfly. [emoji57]
Now I'm feeling so fly like a G6!
7 och 7 plus är ju ordentligt bra telefoner vad gäller allting i stort sett. Man skulle ju inte blanda in personligt tycke så går man rent...
Verkar poppis att skylla på föräldrarna istället för att ta ansvar och sätta eget larm. [emoji3]
iPhone 7 plus.
[emoji226]
Kände den piken ända hit [emoji3]
Komedi att läsa om alla som får problem med Netonnet. Heja Netonnet [emoji108][emoji108][emoji108]
Åldern börjar sätta sina spår, gubbe.
Klart jag kan men varför ska jag försvara det för dig? Jag och många fler (långt många fler än du tror) har helt andra behov än just dig. De som...
Det får kallas vad det vill, det skiter jag fullständigt i. [emoji4] Stolt DRM-slav här. Det är din huvudvärk, inte min. [emoji3]
Plz. Så magiskt bra batteri har den inte [emoji23]
Japp [emoji4]
Fy fan [emoji40][emoji40]
Kräsna jävel [emoji41]
Hushållsost smakar pekka. Byt ut den mot typ herrgård eller prästost så går det. [emoji4]
Många använder funktion X eller app Y vilka blockas av root eller en modifierad enhet. Räcker inte det? [emoji4]
Jag behåller nog 11 på den faktiskt. Använder den inte så mycket. [emoji4]
@Finskpinne
Nån som kör iOS 11 här? Precis installerat det på plattan och det är väldigt trevligt, faktiskt.
Jupp. Tänkte fel.
Är ju juni nu dock så säkerhetsmässigt ligger den en månad back.
Vad blir det?
S8? [emoji57]
Sandisk är generellt väldigt ostabilt kort. I stort sett alla såna jag haft har pajat. Jag undviker gärna dom till fördel för Samsungs kort och...
Ja, för länge sen [emoji108]
Undrar just varför... [emoji847]
Visst [emoji57]
Plz [emoji57]
När man hittar bubben på PSN och han blir förvånad [emoji57][emoji57]
A round of fisticuffs, I'd wager. [emoji4]
I shall accept your challenge GOOD SIR!
Well, du kan försöka i alla fall bubben [emoji57][emoji57]
Bob och Jack 6-7/P-jack etc [emoji108][emoji108][emoji108]
Du ska få uppleva fettots vrede! Bokstavligen. Min favoritkaraktär råkar vara Bob [emoji23] Hwoarang är nr2!
7 finns redan till Xbox 1, Ps4 samt PC.
Gört. Det kan vi nog göra :) Jag förhandsbokade deluxe i januari, haha. [emoji4]
Ja Tekken 7 är värt som fan! [emoji4] Jag är också en casual. [emoji18]