Separate names with a comma.
Markoolio om ja inte minns fel sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
MarkTheGreat; kolla trött på din avatar tråden har gjort en till dig [IMG] men nu ska ja gå lägga mig imorgon är det NA PROV I ENG :/
[IMG] här :)
Sitter i scoutlokalen och väntar på styrelse möte ska börja sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
[IMG] varsågod :p
sitter och lyssnar på feberlive
trevligt att ni finns på SWD :p
!! tecknen ;) tycker det borde vara en varningstrinagel eller nått... admin; @mods;
Ska försöka få till nått :-) sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
På väg hem från skolan :-\ Så jävla mörkt ute... Borde plugga matte men det får ske i helgen fast ja inte har tid då heller :-[, och i kväll så...
Hoppas det sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Så då var sh provet klart :)
Först sh prov sen media produktion sen scouter (styrelse möte) sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Godmorgon Tur att inte tåg i dag sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Kanske det... Sen vill ja inte riskera att förstöra telefonen sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Tråkig 2/10 sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Ja med men pallar inte rota :-( sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
god natt
vad tycks om min nya avatar? min förra finns som bifogad :p
pluggade inte? ;) arga snickaren? :innocent: instämmer... hahaha hon borde inte få en belöning :p 1) Make to do list ✔ 2) Check off first...
ta bort scriptet? låter som det är problemet (har inge root kunspaker eller script kunskaper) Phiove1; (glömde citera därför ja taggar)
nu ska inte va sån... pricis och hur svårt lärraren gör provet :p dags att lira lite css (eos_95)
Ja med men vår matte lärare ger läxor som. Man ska göra hemma :-) Sen är det ju prov och då är det bra att plugga sent from my Samsung galaxy...
ser nästna ut som en ritplatta :p
pannlampa+ cykel lampa = inte mörkt längre... :p
ja har en sån svart stol :p
FUUFUFUFUFUUUUUU ja har sh ekomeni prov och sen ska jag plugga matte :(
dags att plugga...
Jupp instämmer :-) sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Fint väder det var idag då :-) men var visst kallt imorse Strålande sol och 7 grader varmt hur är det hoss er? Btw är på väg till skolan :-\...
hahah +1
nu löste ja vist hörlurar problmet men vet inte riktikt hur...
<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/Pme1sPcwJP8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> hahah lol Military...
vanliga 3.5 lycka till idortt är roligare än matte... själv har ja matte :mad:
<iframe width="640" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/Yvp4u9FZb_Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> ägd! Battlefield 3:...
här kommer lite bilder från dagen [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] finns mer tågbilder | The0fiskis fordonsbilder och Postvagnen - vid...
jaha atog det var nått sådant... men gärna en lösning utna köpa saker
vad är detta? lyckas bara disebla och då funkar inget allas... så är till backa på punkt 1 har w7(eng)