Separate names with a comma.
Jag satt upptagen med annat. Naturligtvis missar jag något sånt här när jag INTE kollar mobilen/datorn.. ORKAR INTE!!!! "Mer än förra gången"....
Jag kommer sitta och vakta samtliga återförsäljare som en jävla hök. Jag SKA HA ETT.
Jo, men det var bara tack vare att jag bokade inom ett par minuter efter att Webhallen lagt upp det. Sex månader i förväg...
Ja, på Inet. Men jag såg det typ tre timmar för sent :(
Jag hittar dom ingenstans, bokade på Inet i bara farten men de varnar redan nu för extremt begränsad tillgång och hög efterfrågan.... Fyfan om jag...
http://m3.idg.se/2.1022/1.685279/nintendo-slapper-mini-super-nintendo *PANIK!!!!!!*
På fyllan kanske [emoji1]
Hollywood Undead.... Really?! [emoji23]
Oh I bet you will sugartits ;)
Nu har jag lite beslutsångest här. Just nu sitter det en case friendly tempered glass från Olixar på min telefon. Det har suttit där i lite drygt...
Fuck that, I'll give him two ;)
Äsch, AssKey behöver också lite kärlek [emoji8]
Vad har jag inte svarat på?![emoji50]
I like you [emoji8]
Startpris behövs för att annonsen ska anses "gilitig" [emoji1]
Nej. Den ligger ju inte ute på K&S än.[emoji6]
Provade Samsung Pay igen... "Medges ej" Skit.
I know I know. Det är inget fel på känslan eller så. Men det sitter massa damm precis i kanterna på vardera sida.. och limmet syns[emoji53]...
Fyfan för displayskydd med lim på kanterna.. Måste byta snart känner jag. Men det finns Inga vettiga alternativ som Inte kostar en förmögenhet...
Gutt. Ska kika på det. Avskyr simulering [emoji23] Och nej. Jag gillar inte rally. Men känner många som gör [emoji16]
Bra tips. Men hur är styrningen? Realistisk Deluxe eller mer avspänd likt Burnout?
Ja jävlar...
YOU'RE OLD! 'Tis, m'yes.
¯\_(ツ)_/¯
Jojo, det bestrider jag inte. Försöker bara utbilda dig lite kring *varför* de skriker (i vissa fall) [emoji1]
Som f.d blivande pedagog är jag arbetsskadad när det gäller skrikande tyvärr. Ja, det är irriterande. Men riktigt små barn som skriker gör det i...
Jag vill inte gå så långt att kalla det en dealbreaker för egen del. Dock håller jag med dig om att det är fruktansvärt irriterande och de två...
Sounds about right [emoji106] [emoji23]
The three retards! Woho! :cool:
Ska vi starta en klubb?! :D
Kontakterna följer med sålänge du har dom synkade med ditt Google-konto. Appar får man i regel välja själv precis som @Oneplus2 skriver :)
Ooooooohhhh boyyy.....
Nu har jag inte mixtrat med min S4:a på bra många år, men när det begav sig använde jag mig av Cyanogenmods egna installer för att få in det....
^^ Detta! Jag läste om det som hastigast när OP3/T skickades ut och det var inte direkt glada toner på forum/sociala medier när det begav sig.....
Jepp. inga problem för min del :) Ta't på faktura om du är osäker så har du ryggen fri om det mot förmodan skiter sig.
Det får dom inte nej, men tydligen har de för vana att göra det ändå :/
F.U!
Jag har semester för jämnan [emoji23] Eller kallas den mer omvänd om man skulle börja jobba lagom till alla andra tar ledigt? [emoji14]
/sigh Godnatt
I'm gay for @Honda and proud of it:cool: @DuVetRobert Ta't lugnt kamrat. It's all good <3