Separate names with a comma.
Köpes Apple MagSafe batteri.
Ja verkligen irriterande, hade iphone innan och saknar siri i hörlurarna gemini kanske är smartare som AI men väldigt dålig på det vardagliga som...
Hej Funkar det för någon att skicka sms,ringa genom gemini när skärmen är låst? På min s23 har jag alla inställningar på som krävs för att det...
Efter långt samtal med Telenor och två tekniker så visar det sig att Telenor inte har stöd för rcs med samsung messeges, endast genom google messeges
Tack för att du kollade, verkar vara att de tagit bort det utan att ens deras support har något aning
Hjälpte inte. Har mejlat våran kontakt person på telenor. Brukar inte få så bra svar men hade inget val
Ringde telenor, de vet inte ens var RCS är, Fick först förklara för de vad det är sen googla de lite och sa sen att de inte kan se någon info om...
Kan vara så. Rcs med google messges funkar men den går inte genom Telenor,men konstigt att den inte funkade med e-sim fick fel varje gång provade...
Testade att sätta in ett tre sim kort och då dök chat inställningar upp, verkar som att Telenor inte har rcs. Har för att de var en av de första...
Provat den men gillar inte den alls. Tycker samsungs ser mycket bättre ut och passar med one ui mer.
Hmm kan det vara operatören? Hade tele 2 innan och det funkade. Samtidigt som one ui 7 kom så bytte jag till Telenor. Hade problem med Telenor...
Hej Är det någon annan som använder samsungs meddelande istället för google messeges? Efter uppdateringen one ui 7 så har chat funktionen...