Separate names with a comma.
"den turkiska domaren är inte svensk" från en kommentator i Holland-sverige matchen... Sverige vann :D
Adobe - CS5.5 Master Collection och word ect... det är ungifär vad det skulle kosta att köpa för privat person... så klart dem får mängd rabbat...
insåg nyss att jag har program i skoldatan för lite över 37,000:- ::eek: o_O :p
jag citerade fel det var Macke.M; jag skulle citera
har du 2.3.5? då syns den hela tiden om vibration är på... :mad: (även om ljudet är på)
+1 instämmer...
iPhone 4S kickar rumpa med Galaxy S II | Feber / iPhone
dags att gå ner och köpa pizza :)
På väg hem efter en fotopromenad på djurgården så nu kommer lite efter arbete och sen dags för scout möte sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Känslan när man sitter ensam på bussen känns konstigt... sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Synd :-X Hata väg arbeten! sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
God morgon idag är det klass foto :-) sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Godnatt sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
hur får man touchwiz 4.5? hittade inte på market... jag gillar go luncher, testade lpp och den laggade mycket...
tror GO VÄDER finns det altnativet :) *den har
Peter Sunde: "Drfr vgar ingen kritisera Apple" - PC fr Alla Peter Sunde: "Därför vågar ingen kritisera Apple" bra inlägg som är rätt hårt mot apple...
tror det ochså... :) får se om det blir den,
för dyrt :( hittade denna Canon PowerShot SX230 HS CyberPhoto - Digitalkameror, videokameror och fototillbehör. Personlig service på nätet! vad...
ja har inte ens börjat utan jag har sovmorgon till tisdag ;)
typ inga som säljer den och den som säljer den är har jag alldrig hört om...
vad går du för utbildning?
det skulle vara coolt att bjuda på hallowen :D tackar för tipset
samsung spica och nu samsung galaxy s2 det säger väll sig själv att sgs2an var bäst, det var dag som natt :)
nu har jag bestämt mig för att köpa en komapkt kamra. * ska helst vara canon (men det är inte ett krav utan jag är van med canon) * Ska vara en...
OT bra att ni har klirstart denna tråd :) SLUT PÅ OT
om det funkar så tycker det är bra :)
det står 4.0 och det är troligen ICE!
Appland – en svensk marknadsplats för androidapplikationer | Swedroid Svensk app-butik för Android | Feber / Android Hem - Appland <iframe...
godmorgon :P en ledig dag idag men måste typ städa ect hemma...
Det rengar och ja är ledig imorgon XD Tror ja håller på bli sjuk :-( Godnatt sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
håller med...
Vi handlade på Ikea under en timme det är typ rekord :-X sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Sitter i kö vid Södertälje Det står still och rör på sig ibland.... sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
B-) Roligt folk hets kör så mycket men så syndes en cevilare och en "vanlig" polisbil och då tändes alla bromsljus :-D sent from my Samsung...
Alla dessa långsama lastbilar .. Som måste så klart köra om i uppförsbacke :-@ så blir det "kö" för köra om i Magnus; sent from my Samsung galaxy...
Jag tycker den funkar bra och är snabb Använd gps status om du vill ha ännymrea exakt. Det stor senast att det var 5m när men när bilen svängde...
På skol datan har vi ingen soptunna sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
God natt sent from my Samsung galaxy s2 (GT-I9100)
Sitter med släkten icke pratar allt från ios till andorid och allt annat Min pappas syra viste vad swedorid var... sent from my Samsung galaxy...