Separate names with a comma.
Vet inte om jag anser att sprickan är så liten heller [emoji3]
"Fint skick förutom en liten spricka". Haha. Samsung Galaxy S7 Edge - Blue Corall - 32 GB | Södermanland
Mycket bättre till och med. Skillnaden är stor.
Känner inte av lagg med Gboard jag heller måste jag påstå. Funkar fint även på V10 bara första gången efter reboot när jag ska dra fram emojis som...
Söta Sigge. LG V10 auto. [IMG]
Perkele-style [emoji3]
Bygg en snökoja åt den [emoji87]
The Negotiator Riktig nagelbitare. Bra som tusan.
Been living in a box?
Jag har alltid varit en människa som behöver mycket egentid men jag börjar mer och mer känna att vad tusan ska man sitta hemma ensam för. Tycker...
Undrar hur många busringningar eller kommentarer Lena Handén har råkat ut för i sitt liv [emoji848]
Jag har inget vettigt att skriva men skriver ändå.
Bara min tinnitus som hörs..
Vafasen nu blir jag besviken på er! Snabbdusch men ändå...
Nu ska jag ta en dusch. Förväntar mig en ny låda när jag är klar.
Paj!
[emoji16][emoji106] Stackars @Finskpinne får aldrig mer smaka på luft då.
Min Axon 7 är likadan. Man vågar liksom inte använda den utomhus i kyla batteriet sjunker som fan.
Sådärdå allting up and running som innan. Processen drog bara cirka 15% batteri happy camper här.
Tur att inte jag är sån då men jag har ju andra laster istället [emoji8] Turligt nog är skärmen på denna extremt jämn och fin också [emoji28]
Spelar inte mig någon roll överhuvudtaget då jag aldrig gör något extra krävande med mina mobiler och bryr mig inte om processor etc då...
Det, kamera och ljudkvalité för min del. Nu har jag allt i en och samma mobil det finns faktiskt ingen bättre mobil för mig där ute så nöjd nu =)
I princip ja. Batteriet verkat sjunka väldigt sakta nu trots appinstallationer etc för när jag låste upp bootloader nu så återställdes ju allt.
Indeed. Märker inte av någon försämring av prestanda vid vardagligt användande kan jag påstå. Batteritiden lär ju bli lite bättre också.
Precis flashat in en kernel på min V10 som disablar de cores som dör och orsakar bootloop så nu är den framtidssäkrad =)
Jag drömde om detta problem inatt det var omöjligt för mig att skriva ordet "hagarampen" det gick bara inte haha asså [emoji23]
Jepp det är det gamla originalet =D
1440p skärm tycker jag mer eller mindre är ett måste på nästa mobil. Det borde de ha gjort redan till 5T i alla fall eller till och med 5'an.
Nej tyvärr har en V10 som används och en Axon 7 men den ligger ute på Tradera i detta nu och avslutas idag den auktionen men annars har jag ingen...
De lever väl vidare i någon form av "monopoltankar" and just gon't give a...
Original poster
Tror det börjar bli dags att lägga sig snart. Säger som @Psicosis ... Joråsåatteh...
A little bit like that yes [emoji3]
"mindre än 1% av våra läsare"... Läs "deras" läsare, men alla utöver den lilla procenten eller mindre är alltså inte vettiga? Sen så donerar jag...
Jag och tjejen gjorde misstaget att titta en del på första. Men där tog det stopp för oss båda [emoji6]
Med rätt inställning samt humör kan det absolut funka [emoji3][emoji106]
Haha det är normalt det jag refererar till som icke lyssningsbart när det gäller musik men det är ju kvalitet jämfört med det de visar i mello...
Jag lyssnar fan hellre på dansband än ser den skiten som de visar [emoji16]
Årets Mello är nog bland det sämsta jag har sett på TV alla kategorier någonsin. Inte ens tjejen vill se det och det säger en del för min del.
Daim är också helt OK!