Separate names with a comma.
Pictures: Apple Fanboys epic
varför bumpade du en "gammal" tråd med ett onödigt inlägg?
det är bara iterande att han inte har svenskt
Det verkar skit svårt :mad:
https://swedroid.se/forum/52612-gratis-asphalt-6-s2-anvandare.html tips till alla sgs2 användare
det beror på att vi bor i ett iland :p
Tackar hittade den via reklam på Samsung apps Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
därför jag ska göra en photostory och vara ute och fota inne i stan. det är inte så kul att vara ute när det ösrengar....
jobbigt att man inte kan göra läxan idag pga regn :/ @Magnus då får du ca 3 tussen?
hur mycket fick du?
Loading epic
Hata mina föräldrar för dem tog alla paraplyer :-@ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Godmorgon Det sparpengar :-\ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
hehehe 5-0 till sverige.....
nu har äntligen rensat bort/placerat i mappar så nu ser det fint ut igen :) och för fira detta har jag ny wallpeper [IMG] bilden ©the0fiskis...
nu har sverige gjort 4 mål wtf? första preioden så gjorde dem noll och nu på några minuter så börjar det hagla in mål.....
lägger upp lite bilder från senaste tiden [IMG] [IMG] båten Stockholm påväg mot Stockholm :p [IMG] tagen i/på en backspegel när vår familj...
sverige gör ett till mål :OOOO
ja skåne tillhör ju inte sverige ;)
wow sverige gör mål :O
Kill EVERYBODY by Skrillex on Spotify :mad: den har fastnat på hjärnan sen min kompis vissade den :mad:
är det inte en internet radio?
posten måste ro över vattnet ;)
ja den är skön :p Auto Correct – Android vs iPhone
http://funny-pictures-blog.com/2011/08/23/how-my-parents-see-me-when-i-fix-their-computer/ det stämmer ju.... :/ vi har inte fått våra än :(
borde börja göra läxan nu :/
att sluta kl 12 är rätt najs :p
Bra start Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Rage Comic – You got mail haha
Precis det tänkte på också..... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kanske det men nu sitter jag på bussen och ska äta i skola Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
då drar man till skolan för att göra en läxa :/ för vi inte fått våra datoerer än och jag har inte word på min data :(
finns det någon app/widget för fm radio? finns det någon annan fm app som funkar?
vad är skillnaden mellan free och pro? edit flera funktioner inte finns i free, och ads kommer upp varje gång du låser upp den
förstå varför jag gav det exmplet ;) haha jag har inga lektioner imorogon :-*
det behöver inte vara avancerat för vara gott en varmkorv kan vara god ;)
89% of emails are spam Lady Gaga is Twitter's most followed user with 8,400,000+ followers State Of The Internet 2011 rätt cool fakta :)
kan ha frågas förut men vad är skillanden mellan full och free? det jag vill använda den till främst är spotify och kanske använda den som mus...
tackar @Facemeat @Dockland
*gilla* tycker ochså att runda skärmar skulle vara coolt :p