Separate names with a comma.
Ställ den på återvinningsstationen eller utanför valfritt sophus. Funkar perfekt för folket i denna stad. [emoji108]
Sänkt pris
Måste ingenting men det är kul med nytt. [emoji4]
Nope men jag har ju hittills köpt den nya modellen när den släppts. Köpte 7 plus när den släpptes och 6S plus när den släpptes :)
Ungefär lika gammalt och tröttsamt som det ni slänger ur er [emoji23]
Du menar ta redan befintliga funktioner fast göra dom användbara. [emoji4]
Hoppas de inte lägger till massa knappar som inte behövs. Bakåtknapp behövs inte när det funkar så smidigt med bakåtsvep. Och multitasking får du...
Vore extremt synd om den verkligen hamnar där. Jag kommer köpa iPhone 8 oavsett dock (troligtvis) men placeringen kommer störa mig som den gjorde...
Alla ska hämta sina samsungs [emoji2]
Om man skulle köpa en S8+ bara för att reta dig [emoji848] Eller två, eller tre. Fyra kanske, till och med. [emoji848]
God morgon! [emoji274]
Hoppas innerligt den inte läggs på baksidan.
Samma här. Framsidan är onekligen smidigaste placeringen.
"Inte hörs" var väl att överdriva men på de androids jag haft lät vibrationen väldigt mycket. Nu är den "typ" tyst men känns ändå tydligt. Tex...
Fy fan vad jobbigt det är med griniga och skrikiga ungar.
Och jag kan knappt släppa Zelda haha. Brukar springa runt och äga sönder guardians som tror dom är så tuffa. Att mosa dom med sina egna beams är...
Bara på att igen då :)
Vanlig vibrationsmotor är helt mongo jämförelse. Taptic engine MÄRKS men hörs inte. Det blir liksom en djup vibration man känner av. Hoppas fler...
Går det då kasst alltså? [emoji53]
Hur går det på Zelda Psico?
Herr galt tack [emoji4]
Jag är en galt. [emoji5]
Köp en till sjöko
Sant.
Det var inte bättre förr.[emoji4]
Många brukar jobba då [emoji41]
Vesuvio [emoji4]
Klämde en fet pizza [emoji4] Mätt som en gris nu.
Lenovon eller iPhone?
Damn
Får man fråga hur mycket hen var skyldig dig som mest?
Skulle även tro att nyare beats också är ett lämpligt val om man vill ha lite bättre oomph i ljudet. [emoji4] Solo 3 samt BeatsX har jag för mig...
Nepp. Airpods är ett alternativ och det finns flera tusentals olika BT-lurar man kan använda. Vill man använda de "nyaste" med iPhone 7 i tänket...
Ända sen Apple köpte beats har de mer eller mindre haft trådlöst ljud i tankarna och som framtidsmål. De utvecklade ju nya W1-chippet av en...
Har de någonsin återinfört något de plockat bort?
[emoji108][emoji108]
Råcool [emoji50]
Jag vill också ha en cool käpp. [emoji22]
När köper du käpp och rullator farbror? [emoji41]