Separate names with a comma.
Jag uppfattade det också som att det egentligen menas att bilden är suddig när den har skickats. Som R3b0rn säger så är det en begränsning med MMS...
Åh jäklar låter obehagligt och olustigt. Nåväl skönt att det ordnade sig fort [emoji106] Watch them balls.
Lycka till.
Använder du Bixby till något nyttosamt? Jag har inaktiverat hela den tjänsten på min telefon.
Lol! Ska byta font och se det här går ju inte för sig. Har en helvetica-font just nu som jag gillar men detta är ju inte bra.
Oj har ett typsnitt som inte fet stil synted så väl på. Nå vad vinner jag? En date eller? [emoji23]
Ascii eller hur? Det skulle varit min logiska gissning.
kuk. Jag vet att ni alla ville skriva det...
Haha vafan...
Haha det där är porr på hög nivå för din del förstår jag [emoji28]
Aldrig hört talas om men han är säkert söt [emoji4]
Sällan bra att få den typen av pengar och framgång i ung ålder. Det slutar på samma sätt för de flesta vid en eller annan punkt. Vissa tar sig ur...
Han är äldre nu *wink* [IMG]
Så jävla snygg nu [emoji23]
@Nuortikon [IMG] [IMG]
EMUI är min second favorite! Gillar det starkt det också men känns inte riktigt lika polerat överlag än. Ikonerna håller jag med om men jag kör...
Haha det är bra med framförhållning...
Äter jag för mycket innan blir jag lätt illamående när jag tränar speciellt om det är ett benpass. Spyr nästan då medans man kör.
Men vi har ju inte tjafsat nåt än =D
Yes! Den rediga måltiden får bli sen när man kommer hem och hungrar som fasen =b
Lite imponerad/fascinerad utav Samsung ändå måste jag säga. Från att ha det gräsligaste UI't med råge på marknaden för inte så länge sen...
Laddar upp inför kvällens gympass. Folköl och chips =D
Nyttjat den eller tänker du på debatten nyligen i SVT?
Man kan ju inte anklaga @Rebecka för att inte göra research before buying. Önskar fler kunde anamma i alla fall en promille av det av vanliga...
Så jävla skön bild Bahnhof hade lagt ut på sin fejansida. Skulle jag kunna skaffa dem som leverantör hade jag gjort det för länge sedan.
Alltså inte kameran. Resten av systemet [emoji3]
Det är LG's mjukvara jag har lite problem med. Föredrar Samsungs rätt mycket överlag.
Justerbar bländare är något som lämpar sig bäst enbart i manuella läget. Visst kan de implementera det i automatik men nyttan blir mindre och då...
Naww så söt [emoji7]
Kan bli så för mig med. Har insett att jag nog inte kommer gilla V30 lika mycket som Note 8. Så jag får ha en telefon på sidan av som dedikerad...
När sa jag att det inte är viktigt? Det är en jättebra funktion som jag har saknat i alla år på telefoner. Jag säger bara att det inte kommer att...
Alltså, jag försöker inte var någon besser wisser eller dylikt men jag har arbetat "professionellt" med fotografering i många år med min...
Det enda man får möjlighet till är större skärpedjup i given situation vilket kräver mycket längre slutartid. Man får mer frihet men förändrar...
Det gör ingen skillnad på bildkvaliteten i sig. Den kommer ju inte ha förbättrade bländarvärden utan bara att man kan växla mellan dem i så fall....
I hear ya. Jag skulle nog inte räkna med någon faktiskt förbättring på själva bildkvalitén när det gäller S9 utan snarare fler funktioner och...
Tror ärligt talat att du skulle tycka att Note 8 är alldeles för stor och otymplig, om jag känner dig lite.
Lol jag älskar när folk kan svara för andra. Vilka forumeremiter vi är [emoji28]
Vilka telefoner är kandidaterna då @Rebecka ? =)
Fick en gudomlig sömn inatt. Gud så skönt.