Separate names with a comma.
då var sommarjobbet avklarat :D nu har jag ätnligen "ledigt"
Dags för sista arbetsdagen Och det regnet duggar ner skönt att sluta 1130 :-) Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
fick deta av en kompis "Media Markt - allt annat känns konkat" :P
orkar inte hålla på med apk och sådär...
hoppas den kommer snart ut...
Rensar en pool från massa skärp och skit Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Varför postar du i sgs2 delen? Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
God natt dags för sista långa arbetsdagen 7-1430 Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
HAHA fick deta av en kompis: Media Markt - allt annat känns konkat
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JAPAN GJORDE ETT TILL MÅL! HEJA SVERIGE!
england
vilket spel? css?
gå in på inställngar > om telefonen > sök efter program uppdatering
skönt med sommar lov snart skönt att sluta 11:30 på fredag :D
eller om du söker efter uppdateringar visa ota (over the air) det var så jag löste mitt problem :P
välkomen in i klubben :P
National Security (2003) 7/10 mycket rolig film
ett problem för mig med mitt nick är att det innehåller siffra (0) så jag har ett O istälelt för en nolla om ni ska söka på mig kan ni ochså söka...
https://swedroid.se/forum/46382-information-firmware-uppdateringar-nu-over-air-2.html tråd om ota uppdateringar kanske någon kan hjälpa er där med...
på vissa sidor finns inte alla funktioner, vissa sidor har begränsat med info i jämfört med "vanliga varijanten" och vissa sidor blir jobbigare...
alert (snabb)
tryck på meny knappen när du är inne i webbläsaren mer > inställningar > dolphin settings > user agent > desktop (eller om du vill ha någon annan)
Har ni uppdaterat? Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Jag har ff på telefon och dolphin fördel med dolphin är att man kan ändra agent så man får vanliga sidor i jämfört med att få mobil sidor,...
Det kommer numra uppdatering via ota (over. The. Air) Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Muss Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Det beror på vad du vill lägga. Jag har en 40D cannon. Du kan alltid köpa en äldre modell billigt (när vi köpte vår kamera så hadde 50D kommit ut...
Skog Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Gubbe Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Godmorgon Det är lite kallare idag :( Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
tycker du ska pirotera ditt barn istället för oss :-*
Ny betaversion av iOS 5 ute - IDG.se hehehe
telen men nu har uppdaterat kollar ikväll eller imorogon om det fortfarande funkar :)
Här kan man diskutera om googel plus. hur många av era vänner har hängt på tåget? själv har min pappa anslutit och min kompis väntar på intvte...
håller med eller om man skapar en diskutinons tård för folk kommer fortfarande skriva sina eposter här :ehm: edit skappade en sån tråd...
toalet
jag anväder ochså doblind broswer pga att man kan ändra så mobilen ses av sidan som en dator :)
spelar det någon roll vad det är för opratör på telen? (har tele2) edit: det funkar nu håller den på uppdaterar :D äntligen kan man slippa skiten...
Hälsa ett grya på dig från mig :) hoppas operationen går bra Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk
Pulver Sickat från min mobil (sgs2) via tapatalk