Separate names with a comma.
JAG VAR TVUNGEN ATT ÄNDRA FÖR ANNARS KOM INTE @Leo83 TILLBAKA! Fast han är inte särskilt snäll mot mig ikväll känner jag :(
Den som får inlägg nummer 10000 i föregående tråd, sen måste man döpa den nya efter bakverk, hitintills har det gått i alfabetisk ordning :)
[emoji8] [emoji106]
MEN GOD MORGON!
Oroa dig inte för mig, jag är redan totalt pulvriserad för idag.
Då måste ni ÄLSKA mig...
Ett dödligt vapen som kan peta ut någons öga om jag inte är försiktig ;)
Neeeeej, för fan. Jag är alltid en hackkyckling. Sidenote: I'm dying inside.
Det är svårt att missa när man har så mycket att jobba med som mig:cool:. Also, bite me ;)
I will not confirm nor deny this.
Shut up you comedic genius!
Don't encourage him!
Urge... To... Kill.... Rising.....
Att du ens orkar...
Min bror har hjälpt mig så många gånger att han tröttnat. Han är tyvärr inte hemma ofta nu för tiden.. Hade han gjort det hade det garanterat sett...
Snälla låt det vara ännu ett mästerverk i paint....
Du vet när du har en sån där dag där det känns som om allting du tar dig för går åt helvete, och alla andra håller med om att det gått åt helvete?...
Om mitt självförtroende inte vore kört i bott redan skulle det vara det nu. :neutral:
Okay now you're just being assholes.
Var tvunget att försöka skanna in mina igen, icke! Skelögdhet tycker den tydligen inte heller om :P
Det är plast ja, och de är långt ifrån optimala. Men inget glasskydd som inte kostar en förmögenhet fäster ordentligt eller funkar med skal :/...
De funkar inte med skal på enligt vad jag läst.. Hade gärna köpt ett annars.
Skrytmaja.
/sigh
Jajaja, jag fattar. I suck .__.
"ScreenKnight" heter det, plastfilm. Hade aldrig hört talas om det innan men någon på samsung-delen rekommenderade det då det funkade ihop med...
That bad huh? :/
Hahahaha! [emoji23] Typ! Och jag kan omöjligt avgöra om det är vatten, luft eller damm :'(
Så ser fanskapet ut... [IMG]
Gött då! Vilken färg?
Denna blir två månader gammal idag [emoji1]
Får göra så nästa gång. Det gick ju relativt fort för skydden att komma fram. Så länge vad den än är som sitter fast inte skadar skärmen så går...
Det *TROR* jag inte det är, även om bubblorna känns med fingern.. Jag gjorde rent skärmen så gott jag kunde... Köpte två nya, i värsta fall får...
Ni som applicerat skärmskydd oftare än undertecknad, om det finns bubblor... Hjälper det verkligen att låta det hela ligga i X antal timmar? Det...
I regret nothing! [emoji41]
Wow.. Redan.? Jag måste spamma mer och mer för varje ny tråd [emoji28][emoji28][emoji28][emoji28]
Inte ett enda. Mitt kostade 50 spänn [emoji16]
Och limmet appliceras i realtid av användaren, glöm inte det [emoji23]
Yes, that one o_O
Bara att titta på installationen för den var fruktansvärt fascinerande.. Hoppas du blir nöjd min vän :D