Separate names with a comma.
Det vet jag redan, men då döljs den ju bara. Vill ta bort den helt :p Och sen på något sätt få min mobil att synas där :/ "Lite"
Ser inte heller någon artikel om "Note" osv. -- Hur raderar man en gammal enhet/device från sitt Google-konto? Loggade in en gång med mitt...
Men det har ju funkat finemang förut, även då har jag kört inofficiell ROM :/
Någon som vet varför min mobil inte syns i market på datorn? Eller iaf någon som kan hjälpa mig med det :)
Är du med något i reklamfilmen då?
Vad hände med "spelochappar"-bloggen? Ni skriver ju inget längre.
Bara det att min är inte speciellt ny, och den är fortfarande sådär :p
Och med "exakt likadan" menar jag också "vågorna" i musmattan :p
Det har han redan skrivit en gång. Edit: This ^
Jag ser att du har en exakt likadan musmatta som jag har, och då menar jag exakt likadan. :p
XDA Premium är väl som Tapatalk, väl? :p
Firefox.
Roligaste* Indeed he does :p
~90 SEK på Steam.
Gutt, då kan vi spela?
http://cdon.se/spel/counter_strike%3A_source_%28dvd-rom%29-517979 Köpte mitt CSS därifrån. Kolla också i Cdon-tråden efter rabattkod så...
Du har säkert rätt.
Vet inte riktigt, men det är ändå en jäkla bra serie :p
ja förstår absolut vad du menar tur att man gått i skolan och lärt sig använda skilje tecken och stava korrekt utan sär skrivningar med mera...
Terra Nova S01 E11-12. Längtar redan till S02. Avslutet lämnade en fin cliffhanger :p
Hellre korrekta meningar med punkt och komma-tecken än särskrivningar och inga skiljetecken alls.
Och du bara kände att du måste tjafsa tillbaka. Lägg ner nu. Okej. -=Mobilized=-
Vem är pw nu då? Linux Mint 12, fast jag har inte testat någon annan heller. -=Mobilized=-
Yes box :D Lägg ner nu.
Och du känner dig tvingad att ifrågasätta? Nope. Fyfan för XP. Riktigt fult OS. Haha
Håller med. Det var ju komiskt. Mark klagade på att många skriver onödigt skit, och så skriver Devstaff: nu har jag bytt användarnamn. :p...
Hahahahaahahahahahaha Läs quoten under här så förstår du. -=Mobilized=-
Vad har det med manlighet att göra med att äkta män bär rosa? Samma fråga där, fast tvärtom. Lazy sob xD Jag med, fast jag orkar koppla in...
Dumbass, vi har ju två N64or ;)
Fast så är ju basintensiv musik så mycket bättre än all klassisk musik, enligt MIG. Inte för att vara den som kritiserar andras musiksmak, men...
Aha, ja det börjar gå lite överstyr tycker jag.
Inte då :p Rosa kanske är snyggt, men inte skulle jag vilja gå runt med rosa kläder :p What about it?
En äkta man bär inte rosa -=Mobilized=-
Vi kan, men det måste påpekas ;) Surfar lite på mobilen. True dat. Spelade när det var beta. -=Mobilized=-
Jag vet hur man använder Virtualbox. Och ord får inte speciellt mycket större betydelse bara för att du spammar punkt.............. -=Mobilized=-
Äh, då laddar jag ner iso-filen istället och installerar via Virtualbox imorgon, så man slipper göra't krångligt ;D
Om provet inte var svårt, så är det inget kul :p Är bäst på engelska i min klass, då knappt någon bryr sig om engelskan :( iPhone, so bad...
Dåligt dåligt...Hade du fått 80 hade det varit bra.... Skämt åsido, det var jäkla bra, MVG/A eller? :)
Det blir bättre med tiden :p Kan man inte installera det i Virtualbox via installatören istället för iso-filen? [IMG] Edit: Högerklicka på...