Separate names with a comma.
Nej, du tror automatiskt att man spenderar mycket bara för man har mycket. Drev lite med dig. :p Jag lägger undan större delen av min lön. ^^
Sant, men det är man värd om man slitit hårt för dom [emoji846]
Stora inkomster och små utgifter. :)
@Psicosis Ska man haffa något vettigt minneskort till Switchen? Tänker typ Samsung Evo+ 128 GB eller liknande.
Skadeglädje är den enda sanna glädjen. :)
Rent spontant tänker jag: [IMG]
@dannejanne Denna är fan mäktig. Oh it takes me back. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=JvzsFS4Plmw
De kan omöjligt bevisa att man faktiskt är den som laddat ner. De spårar IP't ja men det säger ingenting. Man kanske haft gäster över, haft öppet...
30 fps hit, 60 fps dit, temps och varv och fan och hans moster. Så länge ett spel är trevligt och spelbart så ger jag blanka fan i allt med fps...
17 januari [emoji3]
Jag får min på releasedagen enligt inet [emoji16] Trodde jag bokade för sent men icke.
Jag äter allting mögelfritt. Faktiskt även mögelfri ost. :)
[emoji226]
Dios mio! [emoji33]
När får vi en uppdaterad skäggbild? :o
[emoji226][emoji8]
Facemeat skrev det imorse till mig på fejsbok så [emoji226]på dig mijo
[emoji16]
Vi känner dig för väl.
Isch, dyrt. :p Hoppas det är fackmannamässigt gjort bara så garantin inte är förbrukad. :)
Sandlådan [emoji173]️
Ara. :)
Gnället från en viss person lite här och var, just nu i "Swedroid recenserar "kinalurar"" gör att man tappar lusten att hänga här ibland.
Too*
[emoji109]
Får tyvärr göra dig och vovven besvikna, jag har aldrig förstått det roliga med minecraft. [emoji4]
Lycka till. :)
Med en brick. [emoji52]
Fint ska det vara!
Ingen kan varken uppmuntra eller motsatsen. Skål! [emoji2]
Oops
Borde tillagt "bland annat". Kylen råkar vara smockfull med öl. :teeth:
Ah! Har en iskall Brno i kylen. ;D
Staropramen eller starobrno? :D
Hade den i frysen i en timme och lade den sen i kylskåpet en halvtimme ungefär. Helt perfekt. :)
Exakt. Jag vill inte behöva tweaka och konfigurera i timtal för att få en enhet att fungera acceptabelt. Den ska fungera som det är tänkt från...
iPad Pro 12.9 har 4 GB RAM.
@indika. Har nu smakat denna öl och nästan tagit mig igenom hela. Förta intrycket var gott. Luktar väldigt trevligt. Väldigt mycket kolsyra,...