Separate names with a comma.
Godmorgon! FRRDAG!! Ser fram emot kvällens mackor med svampstuvning och lite vin ute på vischan =D
[emoji52]
Hade faktiskt glömt bort den där konspirationen. Så korkat så jag vet inte vad. Har ju inte ens några halvintressanta teorier eller bevis att...
Det blir nog bra. V10 lät bra G6 ännu bättre.
Okej trevligt. Ja det är det vi pratar om [emoji4]
Det bjuder jag på [emoji8]
Men nu är jag snurrig @Leo83 jag har ju för fan bara kapacativa knappar på min Honor 9 haha. Dock tror jag det fortfarande stämmer det jag sa att...
Ja de verkar bara ha det på mobiler som är 5,5" och uppåt tyvärr. Tråkigt. Saknar den knappen.
Går att ändra med teman men då ändras ju annat också. Ja, saknar en sån knapp på min Honor nu tycker även de mindre telefonerna borde ha det som...
Ja den är riktigt ful tyvärr. Inte snygg på rundade skärmar heller för den delen det hjäper inte direkt.
Gjorde dock inget @chraist då den är mycket mer smooth på min Honor.
Haha ja. Du ser [emoji28]
Fick en ny design på köpet också.
Jepp funkar bra! [emoji106]
Håll ut snart helg igen. Bortbjuden på Fredagsmys med svampstuvning och lite vin i glaset ute på landet =D
Yay! Funkar. Tack.
Citera please [emoji4]
Tapatalknotiser fortfarande helt frånvarande...
More like godnatt [emoji42]
Skulle jag köpa en iPhone idag så skulle det nog bli en 7 Plus faktiskt. Känns mest prisvärt. 8'an ser jag som en sämre variant då den är gjord i...
De sa att funktionen lär sig såna saker så att om skägg gradvis växer ut anpassas sig faceID till det och lär sig subtila skillnader över tid.
Mina farhågor med enbart faceID infriades ju direkt på scenen igår när jag tittade på eventet. Jäkligt pinsamt faktiskt. Jag är fortfarande sjukt...
Sålt min iPhone. Var lika bra innan den tappar ytterligare i värde. Får man se sen framöver vad som lockar mest. Men jag har inte bråttom.
Nästan så man kan spela sol eller regn-bingo på jobbet sista timmen innan man ska gå hem [emoji19]
Älskar känslan av att vara fabriksåterställd i kroppen!
Tjoflöjt! Tyvärr finns det ingen enkelt lösning på det du eftersöker. iOS har den funktionen inbyggd i grunden i sitt OS och Android har det...
Inte vunnit på snart 2 dagar [emoji52]
Det var längesen Tapatalk gav notifikationer nu!
DU påminner om ett gammalt spamscript för IRC [emoji23]
Personligen ser jag nästan bara fördelar med en Snapdragon 625 jämfört med 821 eller annan nyare. Varför? Jo, de är bra mycket energieffektivare...
Har två olika Honor 9 här hemma nu och det finns två uppenbara skillnader. Skärmen och fingeravtrycksläsaren. Den svarta har en skärm som i mina...
Här kan du fixa till sen @keyser ! Vackert! [IMG]
Kör hårt! Kul grej och det kommer bli en frän grej så den kommer ju inte direkt att minska i värde. Folk gör ju om gamla resväskor och dylikt till...
Tummen upp... [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=6iCPIUGnHQ8
What's dis discord I keep hearing about... jag är old och tar inte till mig nymodigheter hur som helst! Sandlådan <3
. Fortfarande ingen nötifikåtiön.
Har haft samma problem idag.
Har sålt och köpt relativt ofta på Blocket de senaste åren. Gör man rätt så ska det inte vara någon fara. Har själv aldrig blivit blåst även om de...
Är som sagt rätt säker på att det är mjukvarurelaterat speciellt efter en konversation nyss. [IMG]
Får testa när jag kommer hem har inget wifi tillgängligt just nu. Tack!