Separate names with a comma.
Imorgon :D
Du vet att det finns digital media i precis samma kvalitet, va? :)
Usch [emoji853] Gamla pensionärer alltså [emoji3]
Vem tittar på blurayskivor nu för tiden ens? :P
Vad har hänt? :eek: Oh fan. Jag längtar till Tekken 7 och Horizon Zero Dawn :p
Nepp!
Glögg blir det inget men kan inte garantera en nykter jul [emoji33][emoji27]
God Jul! [emoji1]
https://shop.gotlandssnus.se/vara-produkter/sasongssnus/sasongssnus-julesnus-portion.html http://www.snus2.se/gotlands-julesnus-portion.html ;)
VDS har inneburit att de varit telenorlåsta men telenor låser väl inte lurar längre?
Vad behöver du root till?
Vad vill du ha för det? Ha i åtanke att det kostar 289 kr här:...
Tack men de är inte intressanta. :)
Gärna såna som kommer optimeras för Pro. Inga fantasipriser. Inte: Uncharted 4 Mafia III Titanfall 2 Watch Dogs 2 Jag finns på Swish. Omdömen...
Chromebook skulle nog vara utmärkt. :)
Hoppas din trevliga granne ser den var gång hen går förbi. ;)
Du ser. Massa onödigt tjafsande i onödan. [emoji846]
Köpte Apple läderskal plus skärmskydd av Ani. Utmärkt säljare, rekommenderas mycket varmt!
På sätt och vis men man låter också visa att varan finns där också. Har den fått bud på Tradera så kvittar det vad för bud varan får på swedroid...
Så säger inte reglerna. "En annons som enbart innehåller en länk till en extern annonsplats eller uppmanar användare att klicka på länken för...
Då har ni uppdaterat reglerna ännu en gång för sist var det att tradera/ebay etc inte var tillåtet... :p
Skumt att du inte fått den såld än dock, den kostar ju 1000 kr ny ungefär så ditt pris är ju inget överpris.
Har du den på tradera kan du väl inte lägga upp den här om din annons fått bud?
Tradera/EBay/Blocket och liknande är förbjudet i köp och sälj nu. Kolla reglerna.
Aha, så bra att det blivit bättre. :)
Nej. :) Det får du kolla med fraktbolagen. Tyvärr, aldrig sålt där.
Du kan boka med Fedex, UPS, DHL i Sverige eller helt enkelt köra med PostMord. :)
Den brukar vara helt ok ;)
Facebook har jag försökt sälja på men det slutade precis som du säger med folk som har grava problem med läsförståelsen. Folk är så förbannat...
Jag säljer mycket hellre till bekanta för underpris än att ge bort den för en spottstyver här. :D
Behöver du såna feta specar som OP3T har? Honor 8 är en väldigt kompetent telefon för pengarna och är fullt tillräcklig för de flestas behov. :)
Bara testa FB eller Blocket då. Fast på det senare finns ju risken att det är massa "sista pris kompis"-folk i vanlig ordning. :) Jag hade en...
Trött på alla som vägrar läsa första posten, I take it? :)
Jag fick intrycket att det först gärna skulle vara en billigare surfplatta. TS frågade ifall det fanns någon bra androidmotsvarighet (specmässigt)...
Bad du om låsning på annonsen?
Jag känner lite så med faktiskt. Man vet ju liksom inte vad som kan hända... Jag föredrar också att skicka och hittills har ingen velat hembesöka. :)
Varför är det sånt problem med avhämtning då? Undrar bara [emoji846]
Rogue One Fy fan vad bra!