Separate names with a comma.
Ja, avatarer är han duktig på. Din blogg är minimalistisk och fin, like it :D Haha :D
Thanks, tänkte att jag behöver lite omväxling :D the0fiskis; gjorde den :p
Han försökte vara lite lustig.
På tal om gamla godingar the proclaimers/500 miles - YouTube :D Om du menar read som i läsa, så stämmer det. Fast Ascii menade read som i...
Såg nyss på "Den legendariske Ghost Rider". Riktigt bra på motorcykel är han iaf :D
Det är visst riktiga rim. Om du menar att de inte visar priser på nätet så är det för att de inte har en internetshop :D
And your point?
Hey, that looks just like you :D
Nämen oj så häftigt. 1337 har blivit så uttjatat. +1 Hehe :D
Gratulerar! :D
Ok. Know the feeling. Hallå där!
Va? Hur gammal är du då? :O Trodde du var typ 16 :D
Öppet hus, fyfan så tråkigt. Slutar vid halv :) *Tapatalked*
Det borde inte vara rätt att ge någon 800 böter.
Haha :D
VAKEN *Tapatalked*
Själv ska man upp vid åtta för att vid klockan 9:40 dra till skolan för öppet hus :( Yes :D
Ny avatar :D
Dunno.
Snygga, tar dom :D
Okay, ska testa.
Jag vill ha en ny avatar :D Vill helst inte ha med något med apple i bilden, alltså inte hackintosh eller liknande. Resten är valfritt, så länge...
Vilket sms-app ska jag använda tycker ni? Har ju som sagt en u20i med fysiskt tangentbord och jag har annan rom, kernel och upplåst bootloader men...
Han är inte hemma så det lyckas han inte med :D Okay, ska "köpa" det då :p Eeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :scared:
Det som är bättre med en självihopbyggd dator är att man oftast får bättre komponenter i. Har du en OEM-dator så kanske du får ett grafikkort som...
Eller göra lussekatter i Androidform :D Varsågod! :p You're just jelly. Shut up. Vad för serie är "julmust" och "lite godis"? ;) Mohawk*...
Precis :) Fast de som låter trovärdiga brukar vara kul :D Man borde köpa en sån och ge i julklapp till en iphonefanboy? :D
Nope. Vår fordonslärare sa det idag när vi hade "Gäng&Mät" där han gick igenom tumstock, måttband, skjutmått, mm. och han sa det på småländska....
Riktigt fint väder. På köpet fick man med en kolsvart himmel :D
Jag är död, detta är min ande som skriver :( *Tapatalked*
:scared: ja *Tapatalked*
+1 *Tapatalked*
Har du en annan rom så testa flasha om den. *Tapatalked*
Exakt. Tapatalked from Mimmi
Facebook är till för att skriva statusinlägg, man får skriva vad fan man vill så länge det inte strider mot reglerna. Fan, sluta gnäll på det...
*Ok.*
Pow right in the kisser! Träffade jag någon?! :D
Nä Yep :) Teletubbies är pedofiler :eek: Ok. +2
Swedroid! Säger GTA då jag inte testat Saints Row. Båda PC Plasma-tv Vad betyder "Tmätmä" tror du? Bästa forumdelen på Swedroid? När tror...
Inte så snygg, 2/10