Separate names with a comma.
[emoji106][emoji74]
Välkommen till klubben @220volt nu är jag galet nöjd med min igen då batteritiden minst fördubblats sedan jag bytte batteriet.
Ajfan. Käftvärk är bland de värsta typerna av värk. Hoppas det ordnar sig.
Tramadol plus Citodon ja jävlar ja inte konstigt du slocknade! Fått utskrivet Citodon 1 gång. De funkar inte alls på mig. Jag tillhör tydligen de...
Bara att amputera [emoji380]
Den är mycket mer prisvärd ja.
Tables ftw [emoji28]
Ja jäklar vilken skillnad på batteritiden @DuVetRobert kan säga dig att slitaget var bra mycket mer än 20% vid real world usage. Känns som...
Yes. Inga märken alls från servicen och batteriet verkar bra mycket stabilare nu. Före och efter bild. [IMG] [IMG]
Fått tillbaka min iPhone [emoji7]
Får min feta lön imorgon [emoji14]
Får göra det imorgon. Men med det batteriet fick jag 2-4 timmar skärmtid typ 2 timmar mindre än med mitt gamla original som kom med telefonen.
Batteriet kom i en ziplockpåse ingen kartong alls.
Råkat ut för detta verkar det som med ett batteri till LG V10 som ser helt original ut men får ut sämre batteritid än mitt gamla original som är i...
Teknikdelar.se
Får fan sämre batteritid med mitt nya LG-batteri än det som satt i telefonen. Ser äkta ut men vete fan alltså det beter sig lite annorlunda. Ska...
Ännu en kortvecka [emoji7]
Ruttet. Då får man hållas med att sätta på backup manuellt så fort man ska göra det med vissa telefoner. Med en telefon som V10 som har riktigt...
Kanske flyttar dit i framtiden vem vet [emoji4]
Ja i Kalifornien. Hon bölade i princip aldrig tack och lov. Väldigt lugn unge precis som jag var.
[emoji23][emoji109]
Kunde inte sagt det bättre själv! Svårt att se det gulliga i det hela.
Visst är det [emoji85] Kommer aldrig gilla småbarn, kolik eller inte.
Nej då de lider garanterat mer än mig. Ser aldrig livsglädje i deras ögon när jag ser dem bara utmattning.
Har fått det 1 gång. När jag la in den i ugnen med mitt Dbrand för att kunna fästa det ordentligt :teeth:
Undras när den där ungen över mig ska sluta med sina bölanfall. Kolik som håller i 2 år typ? Finns det? Bölar till den grad att jag, grannen...
Ja, G6 är för högt prissatt. I alla fall för det man får (eller inte får) här i Europa. Den är faktiskt lite av en besvikelse även om det är en...
Dessutom är sensorn i V10 native 16:9 @Finskpinne och blir 16mp medans G6 har en 4:3 sensor och foton i 16:9 landar på 8mp. Nu är megapixels inte...
Det sitter en sämre sensor i G6. Samma sensor som sitter i budgetmobiler i ned till 3000kr typ. V-serien är deras flagskepp inte G-serien.
V10 spöar skiten ur G6 när det gäller kvalité på fotona speciellt i dagsljus.
LG V10 [img] [img]
Shit vad lökigt det var att fotografera idag.
Haha still do at times. Feeling like a fool [emoji85]
Då kör vi igång med en bröllopsfotografering!
Polly fick träffa en stor framfusig hund för första gången igår. [IMG]
[emoji108]
V10 har samma problem som G4 med döende moderkort men vet inte hur utbrett det. Faktiskt inte hört något om V20 just och har inte haft en. Kolla...
Finns ingen enstaka telefon som kan ge mig allt jag vill ha! Inte ens två. V10 = DAC + kamera iPhone = iOS och allt vad det innebär plus en...
I know the feeling! Jobbigt sånt där. Men nu är jag nöjd med mitt harem sedan ett tag tillbaka. Hittat de lurar som ger mig det jag behöver verkligen.