Separate names with a comma.
Jag tyckte också den var ganska "tråkig" när jag lyssnade på den första gången, men den är rätt jäkla catchig när man lyssnat på den ett par gånger.
Snart halvvägs igenom Star Trek TNG
Vänta nu, fick du ett mejl från Webhallen när ditt paket skickats? Inte bara en orderbekräftelse? Wow [emoji33]
Jaså @dannejanne du ska säga adjö till din Mi Mix?
Promenerade från AF och fick ett infall att hälsa på mormor på vägen. Kaffe och smörgås FTW!
Lätt nej, men det är inget här i livet som är värt att göra som är lätt eller vad det nu är man brukar säga :P
Hahah, som en chef. Borde det inte vara rätt kyligt för en sådan krabat att vara ute och promenera? Eller Grisar kanske håller värmen bra? :P
Haha, häftigt. Har aldrig sett en sån IRL.
Inte vet jag. Skummade bara artikeln :P
Preach! Men att få betalt vore en trevlig bonus :V Fast det förstås, ser helst att alla avkommor som liknar mig är mina egna
Om man ändå bodde i Stockholm :P
@220volt på tal om att Mastodon låter som Mastodon den nya låten är annorlunda: [MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/4dkPH1mbx1OOLKtncPgJ0C
Igen?! Det höll på att kosta mig en försäljning här om dagen [emoji210]
Bump 1[emoji4]
Ok.. Får se om jag orkar ge mig på att försöka.
Ja, så klart.. Tack!
Vad står RC för i sammanhanget? Mvh Trög [emoji28]
Whoops, måste ha slagit på GPS av misstag :o
Mjo, det förstås. Men det är säkert omständligt att nedgradera...
Hm.. Men då går man ned från N till MM igen väl?
Näääääeh.. Vet inte ens vilken Rom som är värd att testa.
Haha! Ja överväger det faktiskt. Men jag har så dålig koll på om det är några särskillda åtgärder som måste vidtagas när man låser upp/rootar nu...
Den har varit på i strax över två dagar, inaktiv större delen av den tiden. Men den hävdar att WiFi varit påslaget hela tiden, vilket det inte...
Fast min har börjat bete sig lite underligt de senaste dagarna..
Onödigt när de nya kommer i oktober/november väl? :P Inget fel på OP3/3T
Det gick fort :P
Hahaha! Precis! :'D
Nu låter du som sambon.. :P
I'll take twelve! ;)
Fasen, ville se om du sålde något roligt :P
Går du under samma nick på Tradera som här eller? :P
Hahaha! Vilket as!
Tack.. Än så länge har jag inte totalpanik..
Hoppas det :P
Plötsligt fick magen psykbryt.. Snälla låt det inte vara vad jag tror att det är :(
Köpte ett skal till min Mi Max av R3b0rn. Som alltid trevlig och snabb med såväl kommunikation som utskickning. Inte första eller sista gången jag...
Rätt fascinerande egentligen att en subkultur blir mer och mer urvattnad med åren istället för mer och mer raffinerad :P
Vore faktiskt lite intressant, har sett bitar av den riktigt gamla kulturen i diverse dokumentärer genom åren.. De verkade vara ett skönt gäng,...
Haha, många som är lite äldre än mig brukar hävda detta. Det har sett likadant ut så länge jag kan minnas: Åk upp och ner för stadens huvudgata,...
Det är säkert skärmarnas fel :P