Separate names with a comma.
Calmate, hijo
"Later in 2016/2017" på min modell
Because iz good mane Ingen aning :p
Köpte en Asus C300 av chrippe på forumet :) Nja :p
Rätt najs med en Chromebook faktiskt
Balls to the wall!
Nä, precis. Lite småsurt, dock. [emoji4]
Går definitivt att leva med. Den är på 5 CM kanske?
Japp :)
Min skärm är tillbaka [emoji16] Synd foten fick sig en spricka dock... [emoji846]
Aha, hehe. Låter bli den då. ;) Nu blir det inte mer spelande dock, dags att fara och jobba.
Haha, kan tänka mig det. ;) Aha! :)
Ja jag upplevde flytet som väldigt bra jag med. :) Mitt 970 hänger med än, hehe. :)
@220volt Spelade BF1 lite nyss, var rätt kul om man bortser från alla bråkande småbarn i chatten. :) Fick runt 120 fps med på...
Hoppas någon drar det vidare till domstolen, så får vi se vad som beslutas. De kan knappast ha lagstöd i detta.
Precis, det måst vara oerhört svårt att faktiskt bevisa. Ja, så klart, men det är ju ovidkommande. De måste kunna bevisa för att ha rätt att...
Hur ska de teoretiskt sett kunna bevisa att man laddat ner? IP-adress är inte synonymt med en person. Eller menar de att den som äger...
Det med standardappar slutade jag störa mig på för flera månader sen. Ingenting öppnas i Mail för jag har stängt av den appen och kör enbart med...
Gissningsvis bryr de sig inte om du köper filmer eller ej, de vill enbart ha in pengar. Liknande blufföretag är ju Copyswede. :)
@Rospigg Tydligen verkar man inte kunna ladda ner / ladda upp banor i 3DS Mario Maker, utan man kan enbart dela lokalt eller via Streepass.
Inte det minsta. Skulle jag få en räkning skulle jag bestrida den, de har ingen laglig rätt att kräva folk på pengar för något de inte ens kan...
Mikrolagg och Android är tyvärr synonymt. Alla Androidtelefoner jag haft har jag upplevt mikrolagg på, även Nexus 5 och Nexus 6P. Efter ett tags...
[Jag borde ha förstått då när du tittade bort Att allting har ett slut Att allt det vackra är kort Nu sitter jag och fryser på en regnig perrong...
[IMG] En Chromebook. [emoji4]
Köpte en chromebook av chrippe, inget att anmärka på. Tack för en smidig affär :)
Är nog mer Keyser som bränner pengar. [emoji4] Mitt sparkonto kostar ingenting, men jag får heller ingen ränta på pengarna.
Aha. [emoji4] Jag köper inget U dock, får bli ett 3DS istället [emoji106]
@Rospigg är Wii U bra?
Måste köpa en jag med!
http://www.gamereactor.se/nyheter/379963/Super+Mario+Maker+kommer+till+Nintendo+3DS/ [emoji33][emoji33][emoji33]
Hehe ;)
Troligtvis en swedroidare som råkat följa dig när hen citerat dig. :)
@Ara Vad tror du om denna?
Hihi ;)
Ascii skrev inget sånt. ;)
http://existenz.se/out.php?id=149492 Rövén gör sitt bästa för att bli hatad av alla. Världens i särklass dummaste och mest naiva statsminister.
Med sparkonto finns absolut noll risk att förlora pengar. :)
Eller försöka kolsyra något med smak. :p
Ja [emoji7] Fan, blev mer sugen nu. [emoji19]
Helt magiskt bra på 3DS [emoji4]