Separate names with a comma.
Jag är 30 sekunder in och jag är redan förbannad.. Hade helt missat detta. Verkar vara en vettig snubbe detta dock, aldrig sett förut.
Jag vet inte vad ni tycker om konsolens prissättning men om man utgår ifrån det amerikanska så tycker jag personligen det är fullt rimligt med...
Oj vad klockan blev mycket..
Jojo, jag utgår ifrån att det går bra, men risken finns ju att det fastnar någonstans på vägen.
Oof.. Tänkte inte på att batterierna kan försvåra...
Min telefon har lämnat en station i HK nu.. Det kanske går riktigt snabbt nu när den väl börjat röra på sig.. Undrar hur det ska gå för ditt...
Båda två från Banggood. Så det är en snabbladdare,skal och hörlurar i det ena. Sen ett mi band i det andra.
Mina grejer från Banggood har också börjat röra på sig, åtminstone snabbladdaren och det. Mitt Mi Band börjar väl rulla snart tänker ja :P
Var hittade du det någonstans? :)
Haha, jo visst. Om jag fick blåmärken ofta hade jag nog köpt det, men det har aldrig hänt förut om jag inte slagit mig betydligt värre :P
Morsan blev "sur" och nöp mig lite lätt i näsan, inte hårt alls.. Sen dök det upp någon sekund efter .__.
Och där fick man ett vackert blåmärke mitt på näsan helt utan anledning.. Aldrig varit med om tidigare, ska man vara orolig? :(
9 dagar tog det men nu har DHL ÄNTLIGTEN hämtat telefonen. Den lämnade och anlände till två olika anläggningar i HK idag.. Med lite tur kommer den...
Herrejävlar min Xiaomi kom precis fram till en anläggning i HK.. Tog bara 9 dagar :P
Respekt [emoji109]
Jag bara gissar [emoji28]Det är nog önsketänkande från min sida egentligen.. Jag hade gärna stuckit iväg ett par dagar. [emoji4]
Jag tippar på en spontan resa till.... Hamburg [emoji16]
Hänvisar till ett inlägg @bernard skrev gällande ett likadant ärende igår kväll:
Kan inte avbeställa eftersom de skickat den rent formellt... Orkar inte öppna en dispyt heller.
Jag finner precis som du statistiken ytterst märklig med tanke på hur mycket den tappat på kort tid.. Att du dessutom prövat en återställning utan...
@Lynch94 Hum.. Det enda jag ser på rak arm är att WiFi förblivit aktivt under hela tiden som telefonen rent tekniskt legat "inaktiv".. Kan vara...
@Lynch94 Det blir lite enklare att komma med eventuella förslag om du klickar på varje individuell process som förbrukar ström och tar skärmdumpar...
Av ren nyfikenhet, varför göra sig besväret att skapa ett nytt konto i samband med köp av en ny enhet? Vore det inte klokare att försöka komma...
Jo Japaner äter bara sushi och Svenskar lever på köttbullar med mos och lingonsylt. Det vet väl alla..? (.__.*)
Kimchi är väl koreanskt? :P *EDIT* Recept: http://www.tasteline.com/recept/inlagd-och-syrad-salladskal-kimchi/ Om man har tålamod till sånt :P
Själv kollar jag in en dokumentär om Bowie just nu. Har bara sett ett par minuter men jag diggar den så här långt :D
5600 med Zelda, men priset ska väl justeras. Tippar på att det sjunker med en tusing innan release.
Kollade igenom trailern för Zelda, sambon vart imponerad så jag slog till.. Nu får man bara hoppas att de faktiskt lyckas möta efterfrågan så man...
Tog och bokade en Nintendo Switch och Zelda bara för att. Om det blir som jag tror lär man väl få vänta tills i April på att faktiskt få hem den...
Känner igen det där... Vad var det för fabrikat?
Det som släpptes till 3DS för ett tag sedan var riktigt roligt faktiskt, speciellt om man tyckte om Link To The Past :)... Undrar om det kanske...
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/57Gu14wW9hFBUmJ0LpmzmA
Har alltid uppskattat Cel(l?) shading faktiskt.. Kommer ihåg många die-hards som inte gillade den looken på ett Zelda spel dock.. Ska bli...
Man får hoppas att de hinner säkra något utöver Zelda vid release, missförstå mig inte jag vill gärna spela BotW men jag tror inte jag kan...
@bernard For what it's worth så är Mario-spelet inte färdigt än, inte ens i närheten vad jag förstått. Det ska tydligen komma under senare delen...
Det är naturligtvis tråkigt när en reparation kostar mer än man räknat med. I en sådan situation kan man dessvärre inte göra mycket annat än ta...
Haha, naw vad sött.
Hahahaha! Nu vill jag se biffen ta en lur uppe på en dataskärm xD
Jag håller med @Honda Nöjd blir du ALDRIG, såpass mycket har jag lärt mig under min relativt korta tid här ;)
Äääh, gå och köp en ny skärm med dig :P