Separate names with a comma.
Sant men jag tänker inte bemöda mig med det :)
Inte värt det. Untethered or bust
Det är inte ens ett fullt untethered
Coolt :)
Nä inte än :) Haha
Har Stockholmsklockan inlagd i klockappen [emoji23]
Morgon i Sverige nu eller? Här är klockan kvart över tio på kvällen [emoji16]
B-but.. It's your family name :'( Stämmer bra :)
[IMG] @Honda
@keyser Vad tycker du om Johnny Rockets? Vi åt där precis och det var gott. :)
4.5m typ
Väntar... [emoji57]
iPhone säljer faktiskt långt ifrån illa :)
Kom till USA så slåss vi imorn redan! [emoji57] Sant [emoji57] jag är inte kräsen så det mesta funkar [emoji57] Eller rättare sagt, ser man ut...
Hahaha [emoji8] Japp! Ska vi slåss utanför?! Sant, men jag gillade henne förut innan hon ändrade sig helt. Hon är fortfarande snygg dock....
Najs! :) Tror inte det faktiskt. Vi är inte mycket för Disney Den där miley Cyrus saknar jag. Nu är hon bara galen och konstig. :/ Jeep Grand...
Lol :p Btw blandade ihop måtten, det var 3300 acres som brann, inte hektar.
Jag tog bilden från Universal studios :) Branden tror jag är/var runt Angeles National Park
@Rebecka så här ser himlen ut idag typ. Det har brunnit så in i helvete. Bilden är tagen från bilen :) [IMG]
[IMG] Den här bilden togs igår när det begav sig.
"If it ain't broke, don't fix it" Tycker jag faktiskt stämmer bra här. :)
Ssch [emoji33][emoji57]
Ser ut att bli en fin dag idag med :) Synd bara att största delen av himlen är täckt av rök från jättebranden. Över 3000 hektar har brunnit...
Appar i stort sett [emoji16]
Hehe :) Kanske köper 128 denna gång dock för jag fyller nästan upp min 64. Har bara några få GB kvar [emoji16]
Lilla 7 kanske. :)
Kommer lätt köpa denna [emoji57]
Smakar så jäkla mycket klor ändå medan källvattnet inte gör det :)
Man kan dricka kranvatten i USA med. Ett undantag är väl flints vatten
Japp, hehe. Får dricka massa vatten. Tackar :) Universal studios-parken hade riktigt gott källvatten på flaska för typ 4.50 dollar. Innehåller...
27 hade vi typ runt 11 haha. På måndag blir det typ Vegas och där kommer det vara typ 45.
Hur varmt har ni haft det? Vi har haft typ 34 mer eller mindre hela dagen i LA, och nu är klockan 19.16.
Jäklar :O
21 nu men klockan är bara 6. Ska bli upp till 34 typ :)
Ni har det ju kallt ;)
Bra telefon :)
Nu åker vi till hotellet.
Trodde t Mobile hade unlimited för turister men det var bara 2GB tydligen enligt säljaren
Woho, köpte ett prepaid sim med 6GB data hos T-Mobile för $65 :) Klockan är bara 16.30 här, haha.
Inte än, men är i USA nu