Separate names with a comma.
köpte en galaxy note för några dagar sen,och har märkt att den ofta sparar till .png format,istället för .jpg. är det något som är standard på...
alltså... nu har jag köpt några appar från android market, säg 5 stycken 1kronors appar då dom har jubileum. dom kostar 1 krona styck. men...
älskar denna telefon! eller rättare sagt,det är inte "en telefon", den är en dator,den är en upplevelse,ett äventyr! (för att citera steven...
haha nej nej noten har bäst stöd av alla, den sväljer varenda fil jag prövar att spela upp på den <3
efter mycket mycket letande och prövande hit och dit så råkade jag av en slump ta skärmdump igår på min galaxy note! glöm allt trams som folk...
jag vill enbart roota min telefon för att kunna ta bort kameraljud-filerna så den blir tyst när jag fotar,något annat behov än det har jag inte...
köpte min note igår,är jättenöjd. UTOM att kameran låter när man tar kort.i hate it. har läst att man kan lösa det genom att göra lite grejjer,...
500 gånger? så om jag laddar min mobil en gång om dagen så räcker bara batteriet 1.5 år? låter läskigt ..
stänga av kameraljudet,hur gör jag det?
sandlådenivå på den här tråden? kan någon vuxen individ istället svara på vilket antivirusprogram som är bäst? antivirus free heter en på...
coolt! då ska jag kolla runt lite. har alltid föredragit windows,men priset på Kendo m7 är så galet bra så man blir ju sugen :)
Hej! jag är total noob vad gäller android och Kendo,men jag är rejält sugen på att köpa den,men har tyckt att den verkar lite vek,men nu ser jag...