Separate names with a comma.
Jädra nice PostNord's app är. Tror aldrig jag använt den förut.
Wtf mitt Telia fiber är nere det händer inte ofta. Kan inte ens minnas sist.
Vafan det är ju Måndag en ska ju vara pigg och utvilad och inte trött [emoji42]
Apple har en funktion där alla bilder man raderar från albumet hamnar i en "borttagna bilder"-album och varje bild ligger där i 30 dagar innan de...
Det går inte heller. iOS har låg input-lag och jag har bara stött på en telefon som haft lägre och det var Xiaomi Mi Mix. Annars finns det flera...
Önskar jag kunde vara lite mer som dig! Halvår är mitt rekord. Sen har vi det där med skägget också. Damn you Leo!
Det är ju om den skulle ersättas med en G6 så småningom i så fall [emoji4]
Denna kommer garanterat stanna kvar då den verkligen kommer ha ett syfte [emoji14]
Snart är den min @Psicosis [emoji7] [IMG]
Swedroids rescencenter märker det vi gör också då de brukar ta upp det i recensionerna på bloggen. De sa att Pixel är den telefon de testat som...
You get us.
Stay classy...
Go fuck yourselves! [emoji23]
Agreed. Det är ju inte så att man är obekant med det att installera appar. Ser heller inte det hela som ett problem även om funktionen skulle vara...
Varsågod!
Man får ominstallera appen.
Vanligt fel folk gör tycker jag!
[emoji4][emoji106]
Du ser! Ja, trixigt det där med banding. Blir vanligtvis extra tydligt på Amoledpaneler. Ska se om det går att förbättra lite.
Leker lite i Photoshop här har ni ett skrivbordsunderlägg om det är intressant [emoji8] [IMG]
Jo en del har så klart bytt ägare några gånger. Men vissa har haft samma förvånansvärt länge ibland.
Fantastiskt att alla uppenbarligen kan gå med vinst för i princip alla av dessa har legat här så länge jag kan minnas.
Haha. Dessa har jag åtkomst till i mitt närområde. Det var bara 8 stycken ;) Står man på rätt ställe kan man se 6 av dem utan att flytta sig....
Arå de öppnar 11 de flesta haken [emoji106] Finns sisådär en 10 stycken att välja mellan i mitt område [emoji23]
Nä nu blir det att beställa en kébabtallrik!
Kommer låta för jäfla trevligt med mina Sennheiser Momentum 2! Kameran kan man nog ha rätt kul med också. Gillar V10'an starkt. Hade ju en för ett...
Sådärja då blir jag med V10 igen. En i princip oanvänd svart för 1400kr.
Nu verkar jag ha fått napp på min V10 annons här i Köp & Sälj. Interesting.
Kinky [emoji23]
Öppet mål alltså! Oh the things I could do with you. Vänta det där lät fel [emoji848]
/me slaps Leo with a large [emoji226]
Ja det blir hela tiden. Det är rätt mycket osynkat hela tiden. Mycket märkbart.
Den är väldigt nära Vanilla. Den har en trälig bugg som gör ljudet i Youtube osynkat. Annars har jag inte stött på några problem.
2. Har dock växlat telefon lite ibland också. Men batteritiden är fantastisk. 5 dagar utav min lite lättare användning möjlig då 20% kunde räcka...
Så jävla kul att du gått o blitt öltorsk [emoji23]
Okey har inte läst nåt om det själv. Tänkte mest på kamera-appen i helhet då den är väldigt komplett foto som video. Sen har ju bilderna bra kvalité.
Du skulle allt vilja ha något annat i den handen *wink wink*
Det är en mycket trevlig telefon och det känns som den skulle kosta mer än 3000kr. Skärmen tycker jag är helt OK även om jag personligen inte är...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Xp77wf8uaxQ
Shit vad mysko. Min kamera på min iPhone påvisar inte problemet med väldigt röda hörn längre när man fotar något vitt. Se skillnaden nedan. Nästan...