Separate names with a comma.
16 minuter till showtime. Får se om jag lyckas ta någon bra bild. Är långt från scenen...
Ännu bättre :-)
Gött då!
The oatmeal <3
@Leo83 Det var inte samma krav nej, men jag menar inte att de var mindre. Det ser anorlunda ut idag vad gäller både utbildning och arbete, således...
Då hade du tur, vilket är en lyx få förunnat i vårat avlånga land. Som det ser ut här nu får man inget "bra" jobb om man inte gått i skolan i si...
http://www.spigen.co.uk/cell-phone/oneplus/oneplus-3-case-ultra-hybrid.html#.WEFX0dXhCUk Finns inte i lager hos Spigen men det finns alternativa...
Men vilja är inte nödvändigtvis detsamma som lathet, eller hur? Min farsa som pluggat och arbetat hela sitt liv förstår inte varför jag "inte tar...
Jag kan inte svara för hör övriga från min generation resonerar, men alla är inte skapta för att arbeta på Donken eller stå i en verkstad och...
Som faktisk 90-talist retar sådana artiklar mig väldigt mycket. Det finns säkert sanning i dom till viss grad, men man ska inte dra alla över en...
Aldrig! Hittar ingen bättre än den jag har, vill inte ha någon annan heller för den delen... Får klara mig utan hund, det är en bra kompromiss :)...
En annan ska sova :P Ha en trevlig arbetsdag ;)
Laddar inför morgondagens eskapader. Ska få se Kent spela live för första och sista gången.. Aldrig kul när ett band lägger ner tycker jag :P
Ah, då är jag ännu mer utanför mitt rätta element rent musikaliskt. Får ta det imorgon, plöjer igenom House of Cards just nu :)
Hahahahaha!!!!
Lyssnar inte mycket på hiphop/rap men jag hittar något jag fastnar för ibland.. Återkommer!
Gud vad söt! .__. Jag vill ha en mops när jag skaffat hus men får inte medhåll från sambon :P
Tackar! Ska ge det en spin och se vad jag tycker :)
Nyfiken, vad heter plattan?
Tur att du fick information om det i alla fall så du inte fått hem trasiga grejer..
Är du försiktig ska det inte vara några större problem.. Du köpte inte en extra kabel i samband med din beställning eller?
Kvalitén på adaptern menar du? Eller kontakten till kabeln som följer med telefonen?
Adapter för att gå från Micro-USB > USB-C Var det så?...
Den finns inte i lager och är inte original.
https://www.amazon.co.uk/dp/B01LWOYYYZ/?tag=swedroid-21
Klokt av de som arrangerar :)
Gött det ;)
Ät inte ihjäl dig :P
Då får du snällt vänta på att de faktiskt får försändelsen, datumet brukar komma i samband med detta.
"Skickad till serviceverkstad" står det på min sida hos Wbehallen om G4:an nu.. Håller tummarna att de är schyssta och bortser från att det står...
Mmh. Alltid är det någon som blir skrämd. Ge ingen annan tillgång till dina bankdetaljer eller eventuella attiraljer så är det lugnt, men folk...
Snarare den mänskliga faktorn.. Sensationsrubriker i AF/Expressen igen?
Har sett flera trådar om att telefoner köpta på MediaMarkt kommer från ett annat europeiskt land än Sverige, främst Polen.. Några större problem...
Just det.. Fredag imorgon. Tagga konsert :)
Jag har inte ens en ordentlig önskelista.. Har ingen aning om vad jag får, har bara köpt julklappar till andra :P
Smart :D
Hey ladies.. ;) Återigen, om vi båda bott i Stockholmstrakten hade man kunnat sambeställa :P
Jag köpte en 100 CM i samband med att jag beställde telefonen, nu har de ju en 150 CM också.. Borde ha köpt en sån när jag höll på xD
En Powerbank och en OTG-sladd bara, inget märkvärdigt :)
Huh, min beställning hos OnePlus kom tydligen fram till mitt ombud idag. 6 dagar före uppskattad leverans, inte illa.