Separate names with a comma.
Nä, löst det nu med dom trasiga filerna. Laddade ner en W10-iso från Windows tech bench och tog lite komponenter därifrån med DISM. Körde en...
Okej :)
Vilken av alla Mini? :P
Japp, men nu donar jag med trasiga filer istället :P Tydligen har jag en del trasiga filer enligt sfc scannow men den kan inte laga alla så jag...
Nån annan PSU har jag inte tillgång till, så kan vi säga. :) Jag kan testa ta bort OC, jag håller på att testa lite med AIDA64. Dessa voltvärden...
Har inget annat att testa med. Min nuvarande överklock är 4.2 GHz (x42 multiplier) och auto-voltage. [IMG]
Hmm :( Det är en Corsair RM-750X jag har.
Alltså, för helvete! Blir så lack! Första jäkla starten varenda jäkla dag så bråkar Windows. Processer fryser i tid och otid och fan vet vad, och...
Nja. Biltema ligger i Kalmar 7 mil härifrån Skickat från iPhone
Tack men jag tänkte nåt mer simpelt som biltema har för hundralappen Skickat från iPhone
[IMG] Skickat från iPhone
Någon som vet var man kan köpa vattenavskiljare till tryckluft online? Skickat från iPhone
OnePlus är oacceptabelt vidrigt urkassa i allt vad support och garantiärenden är! Usch. Skickat från iPhone
[emoji28] Skickat från iPhone
Önskar jag kunde tycka om sånt där men magen vänds ut och in bara jag tänker på det. Skickat från iPhone
Vad ska det där slafset likna? [emoji40][emoji40] Skickat från iPhone
God morgon, grottis! Skickat från iPhone
Haha [emoji23] Skickat från iPhone
Helt underbart [emoji173]️ Skickat från iPhone
Nu börjar allergiperioden [emoji1] Rinnande näsa, nysningar, röda och kliande och rinnande ögon [emoji173]️ Skickat från iPhone
Mer eller mindre allt, skriv vad du har samt pris. Pris på primal? Skickat från iPhone
Haha ;D Köp OP3 bubbis. Skickat från iPhone
Vad spelar du? Skickat från iPhone
Allt kan vara av intresse, Swish finns!
ÖverdrivarN^
Nope.jpg.
Ingen brutal överklock dock utan bara 4.2 :) datorn går kanonstabilt liksom annars :) Säker på att det är det då? Skickat från iPhone
Någon idé vad det skulle kunna bero på? En omstart löser alla bekymmer nämligen. :/ Skickat från iPhone
Störande att jag oftast behöver starta om datorn nästan direkt efter jag startat den :/ Windows börjar bråka, chrome vägrar ladda något, etc....
Det kan diskuteras [emoji23] Skickat från iPhone
Japp :p Skickat från iPhone
Ska bli intressant att se hur det känns när man vant sig med 60. Skickat från iPhone
Thats-bullshit.jpg Ska nog skaffa uncharted 4, älskar den serien. Kanske last of us med. Skickat från iPhone
Tips på PS4-spel? Gärna några bra spel med rabatter för jag har ingen lust att hosta upp 700-800 för ett spel. Skickat från iPhone
Jo onyttigare desto bättre if you ask me. [emoji57] I hoard all them calories! Skickat från iPhone
Usch så onyttigt [emoji23] Skickat från iPhone
Klart alla inspireras av mästaren [emoji4] Skickat från iPhone