Separate names with a comma.
Så länge man klarar livhanken på ordinarie ersättning är jag nöjd.. Bonus är ju aldrig fel men man har inte alltid bra dagar, eller bra kunder i...
Att inte behöva tänka på provision måste ju vara skönt ändå tänker jag.. Det kanske inte är så konstigt att säljare i andra butiker är så jävla...
Om man i dagläget ligger på CB 7 och vill uppdatera till Nougat när det kommer, måste man ladda ner en full Zip även då eller räcker det att ladda...
Jag hamnade i en diskussion med en stackare på EG förra året. Han hakade upp sig på att jag sa att jag tänkt mig att spendera *runt* (hade lätt...
Nej jag syftar på Nougat, den ska ju komma i November. Inte många dagar kvar.. Men OnePlus och deadlines brukar ju gå såddär ihop :P
[MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/1KwBn2zehTlpDRuSTVTkk9
Intressent.. Tack för informationen :)
Vad exakt är det de efterfrågar hos en sökande då? Jag kanske har flyt någon gång längre fram, man vet aldrig.
Sambon tjatar om att jag borde prova att söka jobb i någon butik med teknisk inriktning.. Jag vet inte det ja, har inte bra koll på saker utöver...
Ojoj, stress på hög nivå. Får man fråga vilken butik du jobbar i? :)
Medhåll där, inga som helst problem för mig heller. På tal om det borde väl vi få möjlighet att ladda ner nästa version vilken dag som helst...
Undrar om OnePlus också kör någon form av Black Friday.. Kom på att jag skulle vilja ha en OTG-kabel bl.a..
Hade det varit jag hade det nog blivit ett PS4 slim av ren princip ärligt talat.. Har alltid föredragit Son framför Microsoft när det gäller...
Äger du någon av konsolerna sedan tidigare? Annars är det nog en fråga om vilka specifika spel du gillar..
Webhallen tjuvstartade sitt, vet inte om fler sajter tog efter.
Såg minst 3 olika tv-spel jag ville köpa. Det blev bara 1. *suck* :P
Någon som fyndat än då? :P
Om sidjäveln kunde sluta krascha skulle jag bli väldigt glad :') Tack för heads up f.ö!
Jag också, men fan det blir tjatigt ibland :P
Hehe, good to know ;)
Hahaha! Nu ger du mig idéer :'D
Tror inte det hjälper tyvärr.. :P
Havregrynsgröt är verkligen en tråkig frukost...
Morning folks.
Man ska aldrig skämmas för att man återkopplar med sin barndom :D
Bra val av lag ;) Ska nog ta och pröva Sportstats.. Följer inte mycket men hockey är kul.
Tur att det kom iväg i alla fall.. Något du köpt härifrån?
Ja det är vad jag tänker också.. Men jag har ingen egen erfarenhet att utgå ifrån.
Samma här. Behöver egentligen inte ett nytt men om de sänker priset med ett par hundra kan jag gärna köpa ett.
https://swedroid.se/forum/threads/vilka-lite-nyare-flaggskepp-har-tradbunden-video-utgang.139268/ Missuppfattar jag vad det är TS efterfrågar här...
Menar du en telefon som har en dedikerad utgång för typ HDMI? Jag kan inte komma på en enda modell som har en sådan, men det finns säkert en...
Under Steve Jobs ledning hade sådant inte fått förekomma öht. Tror jag i alla fall, allting om och kring Apple blev väldigt trist när han gick ur...
Klart jag gjorde det.. Har Rinnegan också, don't mess with me ;) På tal om det så kollade jag på de två senaste filmerna i helgen. Det var myspys...
Mjaa, men en Hobbit skrämmer inte skiten ur en såddär som du gjorde.. Låter mer som en Gollum tycker jag :D
Vem är det nu som är snabb?! ;)
Jag lägger fram ett förslag att vi döper om honom till "Gollum" istället för "Hobbiten", vad sägs?! :)
Läs ditt citat av det @Honda skrev.. Sneaky sneaky ;)
What?! *EDIT* Haha, din luriga Japan där ;)
Exakt. Jag har små-sneglat på tråden i fråga och upplever att TS i det fallet bara varit tjurskallig i sina "resonemang".. Alla kan råka ut för...
Ja precis :) Bara positivt, alla kan nog uppskatta ett städat forum.